Gå til innhold

stemte magefølelsen ang kjønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne gangen vet jeg ikke hva jeg får... magefølelsen sier en jente til men vet ikke sikkert:) er spent:) hvordan har det vært med magefølelsen deres, har de vært sanne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første graviditet hadde jeg sterk magefølelse på gutt, selv om jordmor mente hun så det var jente, klarte aldri å tro det helt og fikk også gutt! :)

Hadde denne gangen også sterk følelese på gutt fra første stund og jordmor har sagt det på UL 2 ganger at det blir gutt. :)

Men jeg tror også at dette kan være like mye tilfeldigeht! :)

Skrevet

hei:) Jeg hadde magefølelse på jente. Var på ultralyd idag, og det stemte :D

Skrevet

Var veldig overbevisst om gutter begge de forrige gangene, og det ble gutter begge gangene... Denne gangen har jeg ingen vibber ennå men et ørlite ønske om en liten tulle!!!

Skrevet

Jeg var SÅ sikker på at jeg fikk jente forrige gang, og ut kom ei jente. Nå har jeg hatt veldig følelse av gutt, og "alle andre" unntatt mamma tror også det er gutt. Skal på ul på tirsdag, så da får vi kanskje vite om magefølelsen stemmer.

Skrevet

Forrige gang hadde jeg ingen magefølelse på hva det ble, men denne gangen har jeg hatt sterke jentefølelse og hvis UL stemmer så stemmer følelsen min også :)

Skrevet

Hadde veldig guttefølelse helt fra starten av - og sa det til alle rundt meg også. Var helt overbevist om at det var en gutt. Etter rundt uke 13-14 ble jeg plutselig usikker, og var tvilende til vi kom på UL i uke 19. Da viste det seg at det uten tvil var en kjempefin gutt i magen :-) Det stemmer med andre ord at det er den første innskytelsen/magefølelsen som er riktig.

Skrevet

Magefølelsen min sa gutt fra første stund egentlig.. :) Og den ble bare sterkere på ul i uke 12, selv om vi ikke fikk se kjønn da.. Jeg kjøpte til og med blå sokker, uten å tenke meg om.. Haha.. På ul i uke 18 var det ingen tvil om at det var en gutt.. :P

Skrevet

Jeg hadde på følelsen at jeg ventet en jente forrige gang jeg var gravid, men det var en herlig gutt. Denne gangen er jeg nesten sikker på at det er en jente, så det er sikkert en gutt denne gangen også :-)

Skrevet

Hadde veldig følelse på jente første gang, kjøpte til og med noen rosa plagg, og ut kom jenta. Litt mer usikker denne gangen, men helte mest mot jente siden dette svskapet er identisk med første, men i følge ul er det en gutt i magen.

Skrevet

Min første var gutt, og hadde veldig guttefølelse. Har nå veldig jentefølelse, og UL mener det er ei jente 80% sikkert... Så vi får se:) Men stoler bra på magefølelsen ja:)

Skrevet

stemte godt på meg:) magefølelsen sa gutt og det er en gutt der inne:) ikke til å ta feil av på 3d UL i uke 29:)

Skrevet

Jeg er gravid med første. Har hatt jentefølelse helt fra jeg fant ut at jeg var gravid, og ul viste jente :)

Skrevet

Med nr 1 var jeg sikker på gutt, bråsikker på gutt... Men ut kom ei nydelig lita jente:) Vi visste ikke kjønnet med henne før ho kom ut!

Denne gangen ville vi vite det.

Er en jente denne gangen også, men følte tidlig gutt...

Så magefølelsen stemte ikke her nei..

Men er ikke alle det stemmer for, sånn er det bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...