Gå til innhold

SSA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så typiskt.. Føden i Arendal holder stengt uke 27 - uke 30..

Må vel bli temmelig hektisk når vi må til Kr.sand alle mann da..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg glad for at jeg skal føde i mai.. :P

Men er helt utrolig at de kan stenge fødeavd midt på sommeren.. :s Eller i det hele tatt da.. Er jo faktisk langt til krsand, selv med nye e18.. :s

Skrevet

Nei, hva er dette? Har jeg ikek hørt noenting om? Hverken jordmor eller lege har sagt noe om dette, og jeg har jo fått info om alt mulig til sykehuset i Arendal?

Er det noe nytt? Venninna mi fødte i uke 30 i fjor sommer, i Arendal. Vil gjerne vite hvor du har fått denne informsjonen fra?

Skrevet

Var en artikkel om det på Agderposten.no

Skrevet

Høres helt utrolig ut.. Håper det blir ekstra bemanning i Kr.sand:)

Selv har jeg termin 20 juli.

Skrevet

Det har jeg også! Vi får kjøre sammen hen ;-) heheheh

Skrevet

Ja..Den er grei du;) Hihi:)

Skrevet

Fikk ikke sjekka linken før nå, og nå gikk det virkelig opp for meg... Hva faderullan har de tenkt til at vi skal gjøre da? Vi kan jo ikke dra helt til Kr.Sand???

Skrevet

Nå må dere damer slappe helt av, det er ikke sunt å stresse sånn som dere nå;) Hehe!

Fødeavdelingen i Arendal skal holde åpen, det er kun nyfødtposten som skal stenges de 4 ukene. Har dere et risikosvangerskap vil dere bli sendt til Kr.sand, men ikke hvis ikke. :) Legger ved et lite stykke av hva som står på agderposten.no ;)

"Barnelege,anestesilege og øvrig støttepersonell vil være i vakt/beredskap i tilfelle akutte hendelser skulle oppstå. Fødeavdelingen vil som følge av stengingen gjøre en vurdering av risikofødende, og overføre disse til fødeavdelingen i Kristiansand i de fire ukene.

Nyfødtposten er stengt fra og med uke 27 til og med uke 30."

Ville bare si ifra,så dere slipper å bekymre dere:)

Lykke til med små søte sommerbarn, fikk i juli selv, og sommerbarn er best^^ hihi!

Skrevet

Nå må dere damer slappe helt av, det er ikke sunt å stresse sånn som dere nå;) Hehe!

Fødeavdelingen i Arendal skal holde åpen, det er kun nyfødtposten som skal stenges de 4 ukene. Har dere et risikosvangerskap vil dere bli sendt til Kr.sand, men ikke hvis ikke. :) Legger ved et lite stykke av hva som står på agderposten.no ;)

"Barnelege,anestesilege og øvrig støttepersonell vil være i vakt/beredskap i tilfelle akutte hendelser skulle oppstå. Fødeavdelingen vil som følge av stengingen gjøre en vurdering av risikofødende, og overføre disse til fødeavdelingen i Kristiansand i de fire ukene.

Nyfødtposten er stengt fra og med uke 27 til og med uke 30."

Ville bare si ifra,så dere slipper å bekymre dere:)

Lykke til med små søte sommerbarn, fikk i juli selv, og sommerbarn er best^^ hihi!

Skrevet

Hei, da er vi flere. Skal og føde i Arendal 25 juli! Har IKKE lyst å reise til kr.sand hvis jeg må det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...