gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Var på kk på ultralyd i dag for å se etter hjertefeil, men den lille prinsen min er helt frisk... Men det legen oppdaget var at babyen lå med hodet ned og det hadde dannet seg en liten åpning på innsiden altså der livmoren åpner seg. Som en trekant liksom... resten av limorhalsen var lukket da. legen sa at det sikkert ikke hadde betydning men at han kunne komme for tidlig.... hun visste ikke helt. noen med lignende er efaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå