Gå til innhold

3 åringen min er lei seg...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, ganske herlig! Vår vordende storebror er snart 3,5 år og har også hatt noen festlige navneforslag; Pipp, Papp og Kakle (som katta vår heter)... Forøvrig synes han våre forslag er heeeeeelt håpløse, type "det går jo ikke an å kalle en baby...." Nei, fmen Pipp, det går an!

Selv om han ikke er helt enige med oss om navn, gleder han seg veldig til at "beibien" skal komme. Han har egentlig vært klar for at den kunne komme ganske lenge, men har nå skjønt at om den kommer nå kan det vanskelig bli en lykkelig utgang. "Beibien må vokse mer inni magen til mamma og lære seg å puste luft selv før den kan komme." Snusfornuftig kan man altså være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så stilig at han skjønner at den må få ligge i magen og vokse. Min skulle vel helst hatt ham ut så det går an å bruke meg som klatrestativ igjen;) pipp var er flott forslag,kan fort havne på ti på topp-list;:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at barn er fornøyd med sitt eget navn. Jeg har en nevø som syns vi skal kalle babyen det samme som han heter, eller i det minste noe som er veldig likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min nydelige 3 åring synes vi skal kalle prinsen i magen for "onkel ole."... er ein kjekke alder!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå ble jeg bekymret! Jeg leste nemlig det som om det sto at "Hans eget navn er Baktus"... Herregud tenkte jeg... Stakkars barn...:)

Får håpe det er litt bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...