*septemberbaby* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 hei! Jeg har termin i midten av september. jeg blir arbeidsledig fra 1.mars da bedriften skal avvikles. Hun på nav rådet meg til å få sykemelding, og jeg vet jeg kan få det med tanke på plaget med kvalmen og ryggplager, men skal jo mye til og bli sykemeldt helt til fødselen?`? jeg tar et par fag på skolen nå og vil søke meg inn på 2.året på høyskolen til høsten, tok 1.året i 08/09. jeg har sendt mleding til lånekassen om jeg kan få foreldrestipend, og evt. hvor mye... venter på svar.... må få iorden hvor mye penger jeg kan vente meg.. dagpenger tviler jeg på jeg får, siden jeg tar et par fag... skal bort å snakke med nav neste uke hva de vil råde meg til gjør.... er det på noen annen måte jeg kan sikre meg penger frem til fødselen og slik jeg kan få foreldrepenger? søkt på et par nye jobber, men e rikke mange jobber til mine kvalifikasjoner på markedet, og er ikke enkelt å få seg ny job på under 1 mnd.... Hjeeelp dere:)
lin76 Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Uff, kompliserte greier. Eg tør ikkje gi råd, for kan ikkje godt nok til reglane, Ville bare ønska lykke til uansett kva du landar på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå