eja Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kommer over hit til dere i 3.trimester i dag. Hurra ;D Og har et spørsmål. Jeg har de siste ukene begynt å kjenne meg kvalm... Har ikke kastet opp, så så veldig ille er det ikke, men jeg blir gjerne kvalm etter måltider (spesielt middag), og kan også få byger ellers. Er en del svimmel og slapp også. Har nesten ikke hatt antydning til kvalme tidligere i svangerskapet, så hvis det skal begynne nå er det litt kjedelig. Noen flere som har eller har hatt det likedan? Førstegangs og 28+1 i dag
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg var mye kvalm di tre første mnd av sv.skapet og var overlykkelig når det ga seg.. Men så har jeg nå den siste mnd begynt igjen,jeg er 36 uker... Sleit veldig med svimmelhet een stund og men da begynte jeg på jerntabl. og har blitt bedre.. Men kvalmen kommer og går gitt:S Jeg også merker det ofte etter jeg har spist.. Men årsaken vet jeg desverre ikke helt!!! hmmm.. Det og være gravid gjør mye med enn jente:P å plager kommer og går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå