*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Endelig kommer jeg over til dere :-) Herlig å komme over milepælen. Jeg er 12 uker idag og overlykkelig! Jeg forstår meg ikke helt på opplysningene på "mine sider". Der står det at jeg er i min 13 uke? Den er hele tiden 1 uke før meg?
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Når du er 12+1 går du inn i din 13 uke Velkommen og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå