Gå til innhold

Jeg ble sendt rett på sykehuset av jordmor i dag jeg..


ansjaangell

Anbefalte innlegg

Hadde høyt blodtrykk, eggehvite og proteiner i urinen.. Så var det inn på sykehuset å ta blodprøver, CTG, ultralyd, ny urinprøve og blodtrykket.. Har nå kommet hjem å skal ringe sykehuset for å få svar på blodprøvene mine.. Blodtrykket var fremdeles høyt, eggehvite og proteiner i urinen men lillegullet har det tipptopp i magen da, nydelig hjerterytme, masse bevegelse og kynnerene mine lå på rundt max 39% (i følge de ctg'en)..

 

Viser blodprøvene en begynende svangerskapsforgiftning skal jeg inn til overvåkning i 1 døgn og blir også kanskje satt igang.. Har 7 dager til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi! masse masse lykke til!!!! Kjedelig med svangerskapsforgiftning da, men uansett gøy at du kanskje får se lillegullet ditt så snart:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjedde meg idag!!! Var på kontroll hos legen min og ble sendt rett til sykehuset pga det samme som deg.Jeg har termin idag! Så har vært igjennom de samme undersøkelsene på sykehuset jeg også:) Alt var bra med babyen, og mine blodprøver var ok. Så ble strippet, fikk beskjed om at jeg var moden og hadde ca 2,5 cm åpning:)j Ble sendt hjem igjen, men skulle si fra vist formen ble værre (har hodepine). Ny kontroll tirsdag evt.

 

Lykke til ansjaangell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...