Gå til innhold

Hvor mange dager er du på overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 5. dagen på overtid. Gruer for fødselen, men på en måte gleder jeg meg til at det hele snart er over... Skal på time for igangsettelse på torsdag, hvis ingen ting skjer av seg selv før det. Men en ting er sikkert... jeg er ganske så lei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, terminen var i går.... går og tripper og klarer ikke gjøre noenting, og slik har det allerede vært i to uker... Utålmodig! Er det ditt første barn?

Skrevet

Er to dager på overtid i dag, og har da ombestemt meg med tanke på baby, og ønsker meg heller en valp, he he.... (se hormon-innlegg)

Skrevet

Nei. dette er mitt andre barn. Har ei på 3 år fra før. så vi venter fælt hele gjengen.

Skrevet

5 dagen på overtid her og... Skal til overtidskontroll på mandag, så da håper jeg de ikke har tenkt å la meg vente så alt for lenge.... Hvor skal dere føde??

Skrevet

Jeg skal føde på ahus :)

Skrevet

2 dager på overtid i følge UL-termin, menstermin i morgen :) Helt klar for at noe skal skje snart nå :)

Skrevet

10 dager på overtid her... Holder på å bli sprø. Skal til overtidsvurdering på mandag, men det var slettes ikke sikkert at de satte igang da sa de!!! Helt utrolig!!! Ble strippet idag, så håper indelig det skjer noe før mandag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

4 dager på overtid, alt var helt modent og åpning var der hoss jordmor i dag, slimproppen gikk før i dag ellers en del blødninger, så håper han kommer snart, men det kan vel enda ta litt tid tenker jeg, husker ikke helt hvordan det startet sist, er 7 år siden :)

Skrevet

1 dag på overtid. Slimproppen gikk i dag og har hatt masse murring, håper det setter igang snart. Skal til jm på mandag, men akkurat nå føles selv det lenge og vente..

Skrevet

Uff, hvilket sykehus skal du til da prøver-igjen? Jeg skal til Bærum, og er så spent på hva de kommer til å si på mandag.....

Skrevet

Uff, hvilket sykehus skal du til da prøver-igjen? Jeg skal til Bærum, og er så spent på hva de kommer til å si på mandag.....

Skrevet

10 dager over i dag ;( Er sååå lei...

Har fått time til overtidskontroll på tirsdag om ikke noe skulle skje før... Har mistet litt troen jeg nå!! Har vært klar for fødsel så lenge i og med at storesøster kom 1 uke før termin. Så hvorfor i all verden vil ikke denne snuppa hilse på oss??!!

Lykke til, til dere andre som også venter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...