Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Har det nå og er ganske ubehagelig. Kjennes som det kommer langt innenfra, som i fødegangen kanskje. Noen som har opplevd dette eller hvet hva det kan være? Er 3 dager over termin og på sjekk hos JM på tirsdag hadde jeg ingen antydning til urinveisinfeksjon. Kanskje noe på gang?
LivK har født Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Har 7 uker igjen til termin idag, og har hatt sånne intense stikninger i underlivet, langt "oppi der" de siste par ukene. Håper virkelig ikke det betyr at noe er på gang helt ennå
mummsy Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Har det på samme måten. Nå er det bare 7 dager igjen til termin. Tror kanskje babyen ligger å klemmer på noen nerver i området rundt lysken.Hodet er festet, så kanskej det er det samme som du har. Kjennes ut som om han kommer ut når som helst
W29 Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 jeg har det samme og er bare i uke 33, legen sa det er babyen som borer hodet godt nedi bekkenet og gjerne presser på noen nerver i samme slengen..
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kjenner også det, leste i en bok i går at sånn stikking kan tyde på at fødsel er nært forestående! Jeg er bare 38+5 da, håper hun venter noen dager til da. er ikke heeelt klar for fødsel altså!
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 tror ikke du skal glede deg for tidlig ved å tro at noe er på gang. dette hadde jeg fra uke 26 forrige svangerskap, og har hatt det lenge nå, er bare i uke 33 enda. jordmor sa sist at det var hodet som festet seg/boret seg nedover + klemming på nerver som sagt over her. syns det gjør kjempevondt jeg, mye vondere enn det å faktisk føde.. men er veldig vanlig iallefall, og har ikke noe med nært foregående fødsel å gjøre
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 tror ikke du skal glede deg for tidlig mtp at noe kan være på gang pga dette. hadde det fra ca uke 26 forrige svangerskap og har hatt det en stund nå også, er bare i uke 33. jordmor sa sist at det var babyen som festet seg/boret seg ned i bekkenet pluss litt klemming på nerver som sagt over her. er helt vanlig og har ikke noe med nært forestående fødsel å gjøre iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå