Gå til innhold

Legen fant ikke hjertelyden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 16 uke..

Hun sa det var ikke sikkert hun kom til å høre den, blir litt bekymret siden alle jeg leser om her hører den..

Noen andre som ikke har hørt hjertelyden i uke 16 ++ ?

Har fortsatt alle symptonene så hun mente ikke det var noe å bekymre seg over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mille & juli baby

Jeg var til jordmor igår, og hun sa til meg at det var ikke sikkert hun fant hjertelyden til den lille, for det hele kom an på om hvor langt jeg var kommet... Jeg er 18 fullgåtte uker imorgen, begynner på min 19. Etter en god stund med leting fant hun den, men hun sa at hvis jeg var kortere på vei enn jeg er, og pga hvordan barnet ligger så kan det være grunn nok til å ikke høre hjertelyden...

Så lenge du har symptomene så syns jeg du skal nyte det å ha en liten i magen og ikke tenke så mye på det... :o)

Lykke til :o)

Skrevet

Hadde samme runde for en uke siden...da var jeg kjempe nervøs fordi jeg hadde blødninger torsdag. Legen prøvde å høre hjertelyd uten hell...ble kjempe stressa. MEN...var på ultralyd lørdag og alt stod bra til med småen. Jeg var 15 + 5 sist fredag så nesten uke 16 :)

Bare slapp av...alt er sikkert ok :)

Skrevet

Fant ikke hjertlyd hos mg hell i uke 16 så jeg tror du kan ta det helt me ro..det er ganske vanlig.

Jeg er 3 gangs å kjente ikke liv heller før lenge itte mangen her inne,men det er pga morkaken ligger frampå så jeg kjenner det seinere..kjenner nå:) ikke at det hadde noe me saken,men ta det roligt du:)

Skrevet

Min lege lyttet ikke før i uke 24. Kos deg med graviditeten og prøv å ikke tenk så mye på det. Snart skal du på UL og da får du se det lille knøttet, gled deg:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Godt det er flere og at alt har gått fint :)

Har hatt litt vondt i magen og sånn den siste tiden, så har vært litt bekymret. Har ikke hatt noe blødning så alt er vel sikkert fint med den lille :) Var på UL i uke 9 og da sprella den med både armer og ben ;D Har UL om to uker og gleder meg veldig!

Skrevet

Alt er helt sikkert bare bra, og jeg har også hatt litt vondt i magen og div når jeg var i uke 15-16. var på Ul og det var fantastisk.. nå kjenner jeg masse liv i magen spes på kveld/ ettermiddag.. er nå 18 uker på vei.. masse lykke til på UL og ikke bekymre deg!!

Skrevet

Legen fant ikke hjertelyden på meg i foorige uke, men jordmor fant den med en gang på onsdag. Jeg er 17 uker i dag. Vet at morkaka ligger foran hos meg, og det kan være grunnen til at hjertelyden er vanskelig å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...