Gå til innhold

Til dere som har vært på 3D, hvilken uke anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å dra på 3d ul, men er usikker på hvilken uke jeg burde dra. Hørt om flere som har tatt det sent og klaget på at de ikke så hele fosteret siden det blir for stort.

Hvilken uke tok du, og vil du anbefale denne uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok i uke 18, og da er babyn litt klumpete;P

skal ha ny i uke 30. legen jeg har brukt anbefalte denne uken, for da er babyn ikke for stor men alikevell ferdig, sånn att man ser fine ansiktstrekk osv;) senere enn det blir han fort for stor sånn som du sier!

hilsen termin 26april:)

Skrevet

Ok, trodde det skulle være for sent også, hadde planer om å bestille til uke 29, så da passer jo det bra:)

Jeg tok en i uke 15 for julegavene sin skyld, veldig gøy å se men det var jo veldig tidlig. Visste det på forhånd, men siden det var jul ville vi overraske med morsom gave:)

Har derfor lyst til å ta en til siden vi var så fornøyd sist:)

Skrevet

Jeg tok 3d i min 30. uke... blei kjempefine bilder... har ett på mine bilder på profilen hvis du vil se:))) *stolt*

Skrevet

Med mi første tok jeg i uke 27. Med denne spiren tok vi i uke 30. Det var bra bilder på begge to. Forskjellen nå var at babyen i magen hadde fått mere bollekinn enn sin søster.. Helt nydelig!

Skrevet

Vi fikk 3D ultralyd på Haukeland i uke 19, og da fikk vi masse fine bilder. Men, 3D bildene har brent seg fast i hodet mitt siden da, for det er jo ikke en helt ferdig baby så tidlig;)

Vi bestilte ny 3D ultralyd forrige uke, som vi var på igår (Majorstuaklinikken i Bergen). Nå er jeg 29 uker på vei, og det var andre boller denne gangen. Det var så absolutt en ferdig, liten baby inni der, en skikkelig bolle på 1369 gram og 35cm lang;)

Hun lignet seg selv fra første ultralyd, bare mer "ferdig" nå hvis dere skjønner;)

Som den stolte pappa`n så fint sa: "Det var en søt liten sak. Her snakker vi gode gener fra far :)" Hehe

Vi slet litt med å få tatt gode bilder, for hun lå med hendene i kryss over ansiktet så og si hele tiden. ;-)

Fikk masse bilder til slutt, og videosnutter, som vi fikk med oss på dvd:)

Skrevet

Jeg tok i uke 26-27 og fikk perfekte bilder/film med meg hjem, er superfornøyd....

De anbefaler 3D mellom uke 26 og uke 32, det er da du får de beste bildene....

Jeg er nå i uke 36 imorgen, så jeg gleder meg sånn til å se veslejenta når hun er født :)

Skrevet

Vi var når jeg var 26uker. Fikk kjempe gode bilder:)

Skrevet

jeg var 29 uker akkurat da jeg var er og er kjempe fornøyd:) Noen av bildene kan du se her om du vil:

linyen.blogg.no

Skrevet

Max lykke og Linyen-gravid: kjempe fine bilder,begge ser jo så fine ut:)

Da blir det nok i uke 30:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...