Gå til innhold

Da ble jeg endelig tatt alvorlig og henvist til ul....;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der så de kun en liten fortykket slimhinne inne i livmoren.. noe som tilsier at jeg enten er gravid veldig veldig tidlig eller at graviditeten ligger utenfor ett sted.. tok hcg prøve og skal tilbake søndag for en til.... og får på mandan svar :( Gruer meg!!! Har ingen go følelse :(

Noen med erfaringer??

Jeg hadde heller ikke noen veske i bukhulen da sa de.. men om jeg var gravid var det jo også så tidlig at de ikke kunne se det utenfor heller, slik jeg forsto det....

Er gråtkvalt nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda, så utrolig kjipt!! Nå får vi bare krysse fingrene her og håpe på det aller beste, og bra at du endelig ble tatt på alvor ihvertfall!

Skrevet

Er ikke annet å gjøre enn det nei...

Krysser alt som krysses kan:/

Skrevet

Æsj.. :( jeg fikk også beskjed om d på tidlig UL.. trodde jeg var lengre enn det jeg var.. Eneste gyn. så var en tykk slimhinne, men denne slimhinna har ligget inni magen i 24 uker nå og sparker veldig masse:D

alt går nok bra, var på ul og så slimhinna på en mandag, kom tilbake på torsdagen, og da var slimhinna blitt ei reke på 2,4 mm og hjertet banket :)

Skrevet

Hei hei, vet du hvor langt du skal være på vei da? Dersom du er kortere enn 7 uker så skal du ikke bekymre deg enda. Ta prøvene og så tar du det derfra! Mange som er på UL i uke 5 og 6 som blir redde fordi det rett og slett er for tidlig å se noe som helst...

Jeg hadde en MA i uke 13, da hadde jeg ingen smerter. Men fikk etterhvert noen småblødninger. De trodde jeg hadde mistet allerede i uke 6-8... Men når jeg tenkte tilbake så stemmer vel dette med at symptomene ble svakere etter uke 7... Når jeg hadde SA i uke 6 blødde jeg såpass mye at jeg skjønte det var slutt. Var kun hos legen for å sjekke at hcg gikk fort ned slik at jeg kunne prøve på nytt! Nå er jeg i uke 10, hadde småblødninger i uke 7, men var da på UL og fikk se et bankende hjerte. Det gjorde godt.

Er fælt å vente på prøvesvar. Men du får prøve tenke positivt!!! Ønsker deg masse lykke til!!!!! Klem :-)

Skrevet

HI!

Du sier ingen ting om hvor langt du er kommet og hvilke symptomer du har som tilsa tidlig UL - kan du utdype?

Krysser fingrene for at alt går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...