Gå til innhold

Til alle dere som merket når slimproppen kom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter at slimproppen kom fødte dere ? :)

Stemmer det at de fleste føder innen en uke ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 uker med førstemann og 3 uker med sistemann, så nei, det stemmer ikke i mitt tilfelle...

Skrevet

Fødte dagen etter. Fødselen var allerede satt i gang med noe gele-greier på sykehuset tidligere på dagen. Men merket ikke noe til det før slimproppen kom, og riene begynte en stund etterpå.

Skrevet

Jeg aner ikke om det stemmer eller ikke, men jeg fødte tre eller fire dager senere - husker ikke nøyaktig:)

Skrevet

Jeg TROR min slimpropp gikk i dag. Kom en klump som så ut som ei blank snørrklyse.. den var ca 2 - 3 cm lang.. Tror dere det var slimproppen ?

Jeg håper det stemmer at de fleste føder innen en uke, for nå er jeg litt lei! hehe.. Men kan ikke svare på spm. dine enda, HI.

Skrevet

Guttungen var ute 4 timer etter at proppen gikk, men min besto av blod ala mensen og masse slim.

Skrevet

Ja, jeg mekret den to av tre fødsler. Jeg husker ikke akkurat, men tror det tok bare et par dager fra den kom til jeg fødte, kanskje litt mindre, til og med.

Skrevet

Fødte 3 timer etter den kom :)

Og jeg merket godt at den kom, for jeg hadde en veeeeldig sterk rie, også gikk jeg på do og der lå den i trusa... :P

Jeg hadde hatt småe, regelmessiger rier før den kom også

Skrevet

gikk ca 12 timer fra slimproppen min gikk til jeg fødte. (førstegangs)

Skrevet

Min slimpropp gikk søndagen rundt 12 tiden, ungen kom mandagen i kl 21 tiden ;)

Skrevet

Fødte dagen etter. Slimproppen gikk ca klokken 20 på kvelden. Våknet av første ri klokken 6 om morgenen. Klokken 7 gikk resten av slimproppen og klokken 17 var babyen født :)

Skrevet

Samme dagen. Ca 12 timer etter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...