Gå til innhold

Har dere publisert på facebook at dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort det enda jeg. Ikke alle mine venninner som vet jeg er gravid.. Tror jeg vil vente med det til etter ordinær UL.

Vet om 2 som nettopp har gjort det og var bare 10 og 11 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Of course ;) hihi...

Delte det allerede i uke 10.. veldig tidlig, men klarte ikke å holde på det lenger. Har allerede ventet nesten 5 år med å få lov til å dele en sånn nyhet ;) Så etter sååå lang prøving, måtte jeg bare dele gleden over å endelig ha lykkes :))

Men kan GODT forstå at folk velger å vente.. ting kan jo gå galt!

Skrevet

jeg gjorde d etter ul i uke 9 da klarte jeg ikke å holde meg lengre..

Skrevet

Å nei, og kommer heller ikke til å gjøre det....

Skrevet

Jeg gjorde da jeg var 16+6, da hadde jeg hørt hjertet hos jordmor dagen før og kjent spark for først gang. Klarte ikke å holde meg lenger da, selv om jeg egentlig hadde tenkt å vente til etter ul (som er om 5 dager, da er jeg 19+3).

Skrevet

nei....JEG KOMMER HELLER IKKE TIL Å GJØRE DET.

Skrevet

Ja det har jeg gjort:)) Jeg la ut ul bilde som profilbilde i uke 19... Vil jo fortelle hele verden at jeg har en liten og frisk gutt i magen, sååå stolt:)))

Skrevet

Jeg er i uke 28 og har fortsatt ikke meddelt det der - de perifere vennene som jeg har lyst skal vite det, vet om det utenom FB uansett... og de nærmeste vennene har visst det siden uke 5... :-)

Men det har noe med at jeg måtte ta en senabort i uke 19 sist svangerskap, og var den gang veldig glad jeg ikke hadde offentliggjort det der, og derfor jeg er litt restriktiv denne gangen også - selv om alt ligger an til å gå bra denne gangen :-)

Men legger ikke så mye personlig ut på FB ellers heller da...

Skrevet

Etter odrinær UL skrev jeg som status: "har ei lita jenta i magen".

:)

Skrevet

Nei, og har heller ikke planer om å gjøre det. Har ikke fortalt det til så mange. Har heller ikke behov for det. De ser det når magen blir større! :) Er i uke 17.

Skrevet

jepp.. gjorde det når var 12uker på vei..

og laget en grupp der inne for de med termin i juli

søk på vi som har termin juli 2010

hvis det er noen her som ikke har meldt seg på..

har blitt en del jenter i denne gruppa nå.. KJEMPE KOS..

Skrevet

ja, har gjort det, gjorde det i uke 12, å og også med i termin juli 2010 gruppa også, som jeg da har glemt helt å være inn på :)

Skrevet

Jeg har så absolutt ingen planer om å offentliggjøre det.

Som jobbsøker, er jeg litt paranoid og har eeegentlig ingen behov å skrike ut at jeg er gravid.

Så mye som ikke har gått min vei i det siste, at jeg er også veldig redd for å jinxe denne gleden. Ser at samboeren min setter pris på det, siden han er den som er den av oss som er mest overtroisk :)

Skrevet

Hei.

Jeg kommer ikke til å gjøre det.

Vil ikke opplyse om alt mellom himmel og jord på fb.

Dette er nå meg da og min mening:)

Skrevet

Jeg har ikke kommet så langt ennå at jeg syns det er greit. Samboer min vil gjerne dele det med hele FB verden. Han er jo litt søt da <3 Men kanskje fortelle foreldrene sine det først?? Hehe.. Å ja, jeg vet noen stusser nå ;) Hehe.. mine foreldre har vist det leeeeeenge. Han er ikke sånn at han prater med foreldrene sine, eller forteller de noe som helst egentlig... Ligger nok kanskje litt i kulturen, og vertfall i familien! Broren var også treig me å fortelle det... men men... :)

Han tar det vel snart... vertfall før vi kommer på besøk sa han. hehe..

Skrevet

Gjør det som føles rett for deg.. :)

Jeg ventet til etter ordinær ul, rett å slett for å se hvor lenge jeg klarte å holde meg.. :P De fleste nære vennene våre visste det jo uansett da, men var en del bekjente som ikke visste det.. Jeg la ut UL bilde.. :P

Jeg sa det ganske tidlig til "alle" da, familie, venner og jobb folk, derfor jeg ville vente litt med facebook.

Skrevet

Venter nok til etter ordinær UL, og kanskje litt etter det også.

Føler at jeg har informert de jeg ønsker at skal vite det uansett, og at perifere kjente på facebook sikkert ikke trenger å få det med seg før babyen er født.

Skrevet

jeg og var bare 10 uker på vei da jeg delte det:) klarte heller ikke holde meg lenger:P men alt gikk strålende, er 29+4 i dag:)

Skrevet

Jeg er i uke 26 og jeg var har ennå ikke skrevet noe på FB. Sa det til "alle" da jeg var 12 uker. Har stor mage som alle kan se men kjenner veldig på at det blir for privat å skrive om det der...

Skrevet

Ja, men ikke før etter ord ul i uke 20. Da skrev jeg noe om at alt var bra. Mange visste det jo fra før, for det har ikke vært noen hemmelighet siden uke 12.

Skrevet

Nei, og har ikke tenkt til å gjøre det heller. Føler ikke noe stort behov for å fortelle perifere venner om det med mindre jeg tilfeldigvis møter en og annen på gata el.l. Tror ikke andre enn de som kjenner meg godt egentlig bryr seg for å være helt ærlig, så ser ikke helt poenget for min del. Ellers så vet alle mine nærmeste venner det + en og annen som det er lenge siden jeg har hatt kontakt med. Da funker meldingstjenesten i facebook veldig bra.

Skrevet

Jeg har ikke publisert det enda. Er 16+4. Var på "tidlig" ul i går og der var alt i skjønneste orden:) Tenker jeg snart skal publisere det. Skal legge ut et bilde av en bolle inni ovnen;) Hehe... Blir gøy å se hvem som tar den først:D

Skrevet

Jeg gjorde det i uke 13 eller 14, husker ikke helt. Da visste familien og de nermeste om det, så ville jeg fortelle det til de vennene jeg ikke treffer så ofte lenger, men som fortsatt er gode venner.

Men forstår godt at noen ikke vil skrive sånnt på FB, men folk er jo forskjellige. Jeg synes jo dette er verdens beste nyhet, og bare måtte skrive det på facebook slik at alle mine venner kunne få vite det. Gjorde det ikke for de "perifere" vennene, de får bry seg om de gidder.

Skrevet

Vi gjorde det like etter ordinær ul, ville liksom vente til vi viste at ting var greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...