Gå til innhold

Pris på brudekjole?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sum er det dere er villig til å betale for brudekjole? eller har betalt for brudekjolen. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt opp 10 000,- i budsjettet, men fant en på tilbud for 4000,- :)

Men kjøpte et ganske dyrt slør, og må sy den inn pluss legge den opp...så prisen blir ikke så langt unna 10 000,- likevel.

Så det er noe du må være obs på hvis du skal kjøpe kjole...blir alltid litt tillegg hvis du må tilpasse den. Pluss underskjørt, sko og slør hvis du vil ha det...

Skrevet

kjøpe min i dag, 14000 inkl sko og korsett. underskjørt får jeg låne av ei venninne, og sløret betalte jeg 150 kr for. fikk også kjolene til de tre brudepikene mine i posten i dag også :) å de betalte jeg 1300 for alle tre.

Skrevet

Jeg har funnet drømmekjolen min! Og den koster 3399,- Det blir garantert den! :) Helt nydelig! :)

Skrevet

Æ fant min på salg å betalte 6700 for den, det var halv pris.

Skrevet

jeg ville gitt max 2500kr.synes det er fryktelig mye å ruke 10-15 000 på en kjole. jeg kjøpte min for 1000, så skal jeg ha sko ved siden av, så da blir det 1500 til sammen. kjøpte min i brudebutikk fra usa... helt supert.

Skrevet

jeg ville gitt max 2500kr.synes det er fryktelig mye å ruke 10-15 000 på en kjole. jeg kjøpte min for 1000, så skal jeg ha sko ved siden av, så da blir det 1500 til sammen. kjøpte min i brudebutikk fra usa... helt supert.

Skrevet

Min kostet 17000, så kommer søm, underskjørt, slør osv i tillegg..

Skrevet

Min kostet 10 000,- også kommer alt det andre i tillegg..

Har satt av 20 000,- i budsjettet så det hadde ikke gjort noe å holde seg litt under:o)

Skrevet

3000 her. syntes det er helt vilt å betale oppimpt 10-20.000 for en kjole man bare skal ha en dag. jo mindre kjolen koster jo mindre blir budsjettet på alt i bryllupet ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Min kjole kostet opprinnelig 15.000.- men jeg fikk den for 5000.- da hun skulle selge ut alt i butikken.

Med meg på kjøpet fikk jeg også sjal og underskjørt:)

Er veldig fornøyd med den handelen, og gleder meg til å bruke kjolen!:D

Jeg og min sambo skal reise på beøsk til forloverne våre(et vennepar) i helgen, og da skal jeg og min forlover finne resten av tilbehøret til meg, og forloverkjole til henne:)

Skrevet

jeg er helt ny i dette med planlegging av bryllup.

Jeg har funnet brudekjolen min en aspera 4290 rå lekker kjole :-)

den koster 12.000 men får den for 7000 kroner da det er salgspris jeg får den for, Dette er uten tiara,undertøy,slør,sko osv.

Er det noen som vet om rimlige steder for og kjøpe tiara?smykker?slør?? og leie dress/smoking til brudgom? Skal ha 3 brudesvenner.

Da vi har 3 barn.

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

jeg har kjøpt min brudekjole for 14000 kr med slør betalte jeg 16 500 Kr.

Jeg syns det er helt greit at bruke penger på brudekjolen fordi det er jo mest fokus på den hele dagen=) Sen så syns jeg at viss man har funnet drømmekjolen så er det värt det, man kan jo eventuellt selge den etter bryllupet=)

Men det er jo greit at kjøpe billigt og så lenge det er drømmekjolen.

Skrevet

Kjøpte min på finn.no.

Drømmekjolen min kostet 16.000, men jeg kjøpte den for 8000.

Veldig fornøyd:)

Skrevet

Sissy82: Jeg har vært og sett inne på en nettbutikk, www.krappe.no.

Der er det veldig rimelig, men jeg har ikke noen erfaring med denne nettsiden, om den er pålitelig eller ikke..

På den siden er det iallfall veldig mye fra smykker, tiara, kjoler osv..

Er det noen som har erfaring fra å kjøpe fra www.krappe.no?

Tenker på å kanskje kjøpe derfra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...