lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 NÅ så jordmor endelig kjønn:)Det var en liten gutt der inne:):)Akkurat hva jeg hadde følelsen av, det har stemt i de 2 forrige svangerskap også.Alt så bra ut, ble satt enda 2 dager tilbake, til 22.juni, men det er helt ok:):)Bare alt er bra med den lille:)Så da blir det planlagt keisersnitt rundt denne datoen på meg.
solbarn Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Gratulerer så mye. Morro med en liten gutt Gleder oss masse til ultralyd den 19 her. Da får vi kanskje beskjed om hva som for tiden bor i magen Ha en flott dag.
Gjest aloshia Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Gratulerer med gutten! Solbarn: jeg skal også til ultralyd en 19. Er veldig spent!
Løvinna30 Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 jeg skal også på ul den 19 Bra alt bra med den lille gutten din i magen Lin78
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 Takk, ble kjempeglad selv også:)Jeg har gutt og jente fra før, og min kjære har 3 gutter fra før, så det er høyt testosteron-nivå,hihi
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 Takk,ble veeeldig glad selv også:)Jeg har en gutt og en jente fra før, mens min kjære har 3 gutter fra før, så her er testosteron-nivået høyt,hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå