Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flerer fra Harstad her inne, kanskje noen over 30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her er hvertfall ei. Er 3 gangsfødende med termin i juni

Skrevet

Juhu.... Fra Harstad, bosatt litt utenfor, er 36 år. :-)

Skrevet

Hei...Jeg er 80 modell og er i fra Harstad. TErmin 27 juni :D

Skrevet

Er akkurat fylt 30 og har et barn fra før!

Skrevet

Jepp:) Men er ikke over 30 da... blir 28 like før babyen kommer i juli:)

Skrevet

Jepp:) Men er ikke over 30 da... Fyller 28 like før babyen kommer i juli:)

Skrevet

Jepp:) Men er ikke over 30 da... Fyller 28 like før babyen kommer i juli:)

Skrevet

Obs.... Her gikk det visst litt galt...

Skrevet

Kan jo også nevne at terminen er i slutten av juli, er altså 16 uker nå. Har to store unger fra før. :-) Kunne jo vært gøy med et treff etterhvert.

Skrevet

D hadde vært kjempetrivelig m et treff etter hvert :D

Skrevet

Henger meg på her ;) Jeg er heller ikke over 30, men er gjerne med på treff!! Fyller 28 i høst og venter nr 2 i begynnelsen av august.

Skrevet

Så koselig at det er mange fra Harstadområdet her, ikke at det er noe krav å være over 30,synes bare det er hyggelig at det er flere voksne, og dere som nærmer dere 30 er så absolutt også i den kategorien:)

Er selv 36 og venter min første i begynnelsen av juli.

Er det noen av dere som har begynt å være med på BIM treffene på Grunder?

Har ikke vært ennå selv,men kunne godt tenke meg å begynne.

Skrevet

Har ikke vært på treff ennå. Er usansynlig trett på ettermiddag og kvelder, og holder meg derfor nær sofan.. ;-) Begynner å bedre seg nå, så kan absolutt tenke meg å begynne å sosialisere litt. :-) Vet ikke hvor ofte disse treffen er. Jeg har vært inne på treff- sidene å sjekket, men er ikke så ofte ser jeg..... Åpen for forslag! :-)

Skrevet

Hadde absolutt vært kjempekos å begynne å sosialisere seg igjen,begynner selv å få litt mere overskudd om dagene, og på kveldene.

Mener å ha lest her på sidene at treffene er annenhver onsdag på grunder,tror neste er 17 feb kl 19.00

Men om noen har andre forslag er jeg med på det:)

Skrevet

Så bra,jo flere jo bedre.

har vel bestemt meg for å prøve å komme meg på Grunder for første gang på onsdag den 17 feb.

Greit å prøve å bli litt kjent med flere i same situasjon:)

Er du langt på vei Frøken E?

Har du heller ikke vært på noe treff enda?

Skrevet

Hei igjen!

Nei, jeg har ikke vært på noen treff enda - er "bare" 15 uker. Termin 8. august... bodde i Trondheim forrige svangerskap og gikk ikke på treff før uke 28 eller noe. Men tenkte nå at det gjør jo ingenting å starte tidlig ;) var flere her som skulle ha i juli så jeg.. så da er jeg jo ikke såå langt etter.

Er det treff på onsdag ja? hmm, prøve å komme meg dit da kanskje... visst det ikke bare er høygravide som er på de treffene? vet ikke hvordan det funker her, om det er slik at de med termin samme mnd møtes eller sånn...

Skrevet

Hei igjen jenter. :-)

Noen av dere som var på treff den 17.? Var dere mange? Hadde vært hyggelig med et lite referat. :-)

Jeg har begynt på jobb igjen i uka som gikk, så er ganske utkjørt på ettermiddagene.Har dessuten et stykke å kjøre så kom meg derfor ikke avgårde. Prøver igjen neste gang.

Håper dere hadde det hyggelig! :-)

Skrevet

Hei, hei, jeg var for første gang, og syns det var koselig, kjenner jo ikke så mange enda, men det løsner nok sikkert etterhvert:)

Man sitter nu der og skravler om alt mellom himmel og jord:)

tror det kan bli mange hyggelige treff framover, så der er bare å hive seg med når du har anledning.:)

Skrevet

Så bra! :-)

Skal definitivt forsøke å komme meg på treff etterhvert. Blir lettere framover når ettermiddagene og kveldene blir lysere. Er ekkelt å kjøre i mørket med mye elg etter veiene. Er litt lessen når det gjelder akkurat det... :-(

Da håper jeg vi treffes senere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...