ApriIbaby Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Vesla har fått bronkitt og er i ferd med å få lungebetennelse. Hun startet dermed med antibiotika denne uken. Hun fikk Imacillin. Noen som vet hvor lenge det er vanlig å bruke til så små`? Trodde det skulle passe med 7 -10 dager jeg??? På resepten stod det 1 ml x 3 pr dag. Hun har fått en 60 ml flaske. = 20 dager?? Det er jo lenger enn holdbarheten på medisinen. Da jeg spurte på apoteket fikk jeg beskjed om at det var viktig at hele kuren ble tatt. Har ringt legesenteret to ganger denne uken - de lover å sjekke med lege og kontakte meg, men hører jeg noe? Neida! Har ringt igjen nå..... det haster jo ikke, men er det noen her som vet?
Underveis --> Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det er vanlig med en drøy uke (som du selv sier), men jeg ville fortsatt å ringe legekontoret og poengtere at ingen har ringt deg tilbake! Grunnen til at du har fått en 60 ml-flaske, er at det er den flaskestørrelsen som er tilgjengelig, ganske enkelt.
ApriIbaby Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Ja, må fortsette. dt haster med for min egendel. Jeg begynte med antibiotika samme daa og har fått en som ikke skal brukes når man ammer.....så jeg venter på svar i fht det og. det hastr mer. Håpløst dette jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå