Lollinondodda Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har nå fått trumf kortet mitt,bare sånn jeg drar når jeg har handla,for å få trumf bonus.. Men logga inn på siden der nå,og skjønner det sånn at jeg kan registrerer mitt eget private minibankkort?? for å få trumfbonus hver gang jeg handler med det kortet også? Stemmer det? Håper noen vet,kjekt å spare det man kan
Kamomille Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Du registrerer bankkortet ditt slik at bonusen registreres direkte hver gang du drar kortet i en "trumf-butikk"!
Lollinondodda Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 ok,sånn at bonusen kommer inn på bankkontoen istedetfor på trumf? Det er jo bare dumt da,da merker jeg jo ikke at jeg sparer opp engang..
camilla^ Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Når trumkortet er registrert på bankkortet trenger du ikke å dra trumfkortet, det kommer opp når du betaler med bankkort at du har trumf. Da kommer på opp på kviteringen på samme måte som om du hadde dradd trumfkortet. Veldig greit, for det er noen steder jeg ikke tenker på at det er trumf så da blir det registrert. (har gjort det på min manns kort også, han tenker ikke på trumf og han mister kortet sitt hele tiden. Men han har registrert at han har måtte hente noen flust pakker på posten, så han har registrert at vi får litt penger der kan man si)
Lollinondodda Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 Ja,trodde det funka sånn at jeg fikk trumf bonus 2 ganger-når jeg dro trumf kortet og når jeg dro minibank kortet,det hadde jo vært kjekt,hehe Men tusen takk,da vet jeg det,det er jo ille kjekt da,man har lett for å glemme å dra trumfkortet sikkert,og som du sier,i butikker du ikke vet tar trumfkort,så blir det registrert allikevel:) Hehe,godt han ser det hjelper da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå