Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Det er så patetisk nå folk her inne blir provoserte over et innlegg,så når det ikke har noe mer å si så begynner det å klage på skrivefeil osv!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Det er jeg i grunn enig i.... Har sett tendensene her inne... Jeg husker jeg blei så dissa for orddelingen min. Var ei som virkelig tok helt av fordi jeg delte ordene. Ikke nok med det, men jeg svarte på ett spørsmål ang. noe graviditet greier. Var ikke ett krangle innlegg. Dermed fyrte denne dama seg opp ang. orddeling. Jeg mistet helt lysta på å være her inne etterpå. For hu var frekk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå