cabana Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Huff,lillegutt sparker og skur i ribbeina med kjempe harde spark.. Og dette skal jeg gå med i 31 hele dager... Auu,vil skrike... Oppå alt,slår han meg i blæra,så den føles gul og blå.. Jaja,det kommer jo en god sak av dette Men ikke kjekt i det hele tatt.. Når han er stille i flere timer,blir jeg redd og prøver å få kontakt... og når han sparker og styrer på der inne,får jeg så f...... vondt... Gosh,jeg elsker han på tross av alt han finner på der inne
ninayngve Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Ja hun sparker så mye nå at jeg er helt øm øverst i magen, og i siden på ribbeina. Au... Hun har ikke vært så voldsom før, men nå tar hun virkelig fart til tross for trang plass:)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 fatt mot! det blir bedre når bebisen synker litt lenger ned i bekkenet:))) min sank forrige mandag, hadde vel da 26 dager igjen. Det ble så fint å være høygravid plutselig!! lettere å puste, ikke vondti ribbena og hodet til lillegutt stabililserer bekkenet:))) jeg som var så utålmodig koser meg nå med å gå gravid siste tiden:)))) så det blir bedre!!!
ninayngve Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes faktisk det har blitt mer sparking øverst i magen og mer på siden mot ribbeina etter hun sank ned. Festet seg og sank for ca 1 uke siden. Før det var jeg ikke øm i det hele tatt. Men det er verdt det, for det er jo en herlig følelse å kjenne at hun beveger seg så mye:) Jeg har i dag 17 dager igjen til termin og har det utrolig bra, har vært heldig med svangerskapet mitt jeg:)
augen Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Ja!!! Blir gal av dette. Et så sårt men har bare to uker igjen til termin så håper det gir seg snart!! Lurer på hvor lang baby jeg egentlig har når han klarer å sparke laaangt ut mot siden av ryggen...
augen Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Ja!!! Blir gal av dette. Et så sårt men har bare to uker igjen til termin så håper det gir seg snart!! Lurer på hvor lang baby jeg egentlig har når han klarer å sparke laaangt ut mot siden av ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå