råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 sambo har lyst til å lære seg å spille gitar. Og tilfeldigvis har han bursdag om ikke så lenge. Men hva koster slike ting nå til dags? behøver ikke å være det mest fancy!!
Anne-B. Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Google? Kjøpte en til 2000 med stålstrenger til mannen for noen år siden. Helakustisk.
Heaven har født::) Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kjøpte til sønnen min nå. Pakke med gitar, sånn stemme dings og gitarbag til 995 på musikk handelen
Heaven har født::) Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 jeg kjøpte gitarpakke til sønnen min på gjøvik musikk handel. Gitar, gitarbag og sånn stemmedings. 995 kr, helt ok
Gjest Toxic Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Du finner nok en flott gitar til et par tusen kroner. Stålstrenger er et must.
uanonym Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er litt uenig med resten her Synes en førstegangsgitar ikke trenger å koste mer enn 1000 kr. Får mye bra for den prisen. Men jeg hadde kjøpt i en musikkbutikk om jeg var deg, evt fått med noen som kan å spille litt til å teste om du kjøper brukt For det er stor forskjell hvor gode/enkle gitarene er å spille på, og dette gjenspeiler seg ikke nødvendigvis i prisen. Feks hvor tykk halsen er vil ha en del å si. Ellers er det absolutt enklest å lære seg å spille på en nylonstrenger, da blir ikke fingertuppene såre etter fem minutter og barregrep ( mer "rockegrep") blir mye lettere å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå