Gå til innhold

Hva koster en vanlig kassegitar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo har lyst til å lære seg å spille gitar. Og tilfeldigvis har han bursdag om ikke så lenge. Men hva koster slike ting nå til dags? behøver ikke å være det mest fancy!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DYTT

Skrevet

Google? Kjøpte en til 2000 med stålstrenger til mannen for noen år siden. Helakustisk.

Skrevet

Jeg kjøpte til sønnen min nå. Pakke med gitar, sånn stemme dings og gitarbag til 995 på musikk handelen :)

Skrevet

jeg kjøpte gitarpakke til sønnen min på gjøvik musikk handel. Gitar, gitarbag og sånn stemmedings. 995 kr, helt ok :)

Skrevet

Du finner nok en flott gitar til et par tusen kroner. Stålstrenger er et must.

Skrevet

Jeg er litt uenig med resten her :)

Synes en førstegangsgitar ikke trenger å koste mer enn 1000 kr. Får mye bra for den prisen. Men jeg hadde kjøpt i en musikkbutikk om jeg var deg, evt fått med noen som kan å spille litt til å teste om du kjøper brukt For det er stor forskjell hvor gode/enkle gitarene er å spille på, og dette gjenspeiler seg ikke nødvendigvis i prisen. Feks hvor tykk halsen er vil ha en del å si.

Ellers er det absolutt enklest å lære seg å spille på en nylonstrenger, da blir ikke fingertuppene såre etter fem minutter og barregrep ( mer "rockegrep") blir mye lettere å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...