Bumblebeee Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hva er forskjellen? Er det bare forlengerdelen som skiller disse? Er veldig fornøyd med vår odenwalder, men den er ganske lang til bagen. Kanskje easy grow er løsningen?
Bumblebeee Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2010 vs Odenwalder mente jeg selvsagt.
pip pip Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Hei Har desverre ingen erfaring siden jeg venter min første. Vi solgt mye av Odenwlder da jeg jobbet på babyshop, men da var det også bare den omtrent vi hadde til salgs. Det går ann å "dytte" inn bunnen av posen, så blir den ikke så lang. Et vennepar av oss har den posen, de bruker den i en trehjuling. Etter å ha sittet barnevakt for dem syns jeg lite om den posen. Bunnen faller ned i hjulene. Har sett en test, og da kom den dårlig ut. Husker ikke helt hvorfor, tror det var noe med brannsafety. Liker veldig godt easy grow, siden du kan feste på en lenger del når det trengs senere. For meg står det mellom Easy grow og Voksi urban. Men tror ikke Odenwalder er noen dårlig pose heller da. Lykke til i valget ditt
Bumblebeee Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 Vi har allerede en Odenwalder og er kjempefornøyde. Funker bra å dytte inn posen, men tenkte det kanskje var lettere om man slapp dette:) Har aldri opplevd at posen faller ned i hjulene, vi har selv en trehjuling. Posen er god og varm og lett å åpne/lukke. Takk for svar!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har gått for easygrow... den er fin... passer perfekt i bagdelen uten forlengerstykke:))) Den er oxo på 3.plass på tv2-hjelper deg:)
Bumblebeee Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 Jepp, ble den. Tilbud på Lilleprinsen i akkurat fargen jeg lette etter, så da slo jeg til
b77h Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 EasyGrow er også i Øko-Tex Standard : ingen skadelige kjemikalier ol. Noe jeg syns er kjempeviktig for det lille nurket som skal ligge oppi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå