Monajenten Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er så lei av å lage det samme hver gang vi har kjøttdeig, det blir alltid en av disse: - taco - nachos - lasagne - spaghetti - hjemmelaget pizza Noen som har andre middagsforslag med kjøttdeig? Da tar jeg i mot med glede:-)
Monajenten Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Hihihi så søt du er som svarer på begge:-) Det var ikke meningen å poste to ganger, men dib er jo så samarbeidsvillig om dagene......!
Trollmor m/ trolljente Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Flykræsj Potetmos toppet med stekt kjøttdeig og ost (gratineres) Garantert ferdig på 10min!
Hyacinth Bucket Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Karbonader, karbonaderull, kjøttkaker, kjøttboller. benløse fulger, ymse gryteretter..Denne er enkel og god: 1 pk kjøttdeig - stekes, ha det over i en kjele Legg oppi: 1 boks bambusskudd, (stekes først i pannen med soyasaus og pepper - gjerne santa maria peppermix). 1 boks babymais, (del maiskolbene i 2) 1/2 rødløk, strimles, 1 stor boks skivet champignon 1 pk/boks hakkede tomater i chili Et par spiseskjeer rømme, røres inn. Fyll på vann til alt i kjelen dekkes. Kok opp. Smak til med salt og pepper. Serveres med ris og annet ønsket tilbehør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå