Gå til innhold

Er det noen igjen her?? : )


Detemor

Anbefalte innlegg

Er nå 7 dager siden termindato. Lillegutt ligger med hodet ned, men har enda ikke festet seg. Håper bare han ikke finner ut av at han skal snu seg. Er førstegangs.

Har mye kynnere og mensensmerter, har igrunn hatt det lenge så får håpe noe skjer snart. Ikke sett noe til noe slimpropp heller...

Flere januardamer som venter enda?? : ) Hvordan står det til med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som venter ja.. Jeg hadde termin 30.januar, men ser ikke ut som babyen har tenkt seg ut enda gitt. Har også hatt mye kynnere i det siste, men ingenting har skjedd, og hodet har heller ikke festet seg...Må si jeg begynner å bli litt utålmodig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her... Hadde termin 26/1 og er 10 dager over i dag ;( Herregud så lei jeg er av å vente!!!

Har også mye kynnere (regelmessig med 10 min mellom de siste dagene...rart...) og menssmerter i ryggen. Ble strippet i går, men ser ikke ut som det hjalp akkurat! Tror heller ikke slimproppen har gått...

Er satt opp på overtidskontroll/igangsetting på tirsdag, så jeg har ingen forhåpninger for helga :)

 

Lykke til dere som er igjen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold motet oppe ventende januardamer. Jeg var i samme situasjon for tre år siden. Hadde termin 27 januar, men min lille prins inne i magen hadde d utrulig godt dr inne. 6.februar bestemte han seg plutselig for å se dagens lys! Og når han kom så kom han fort!!

Selv er jeg nå i juni klubben :D

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...