missgs *OVERTID* Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Har ventet og ventet og ventet og....ventet! Og idag kom det endelig brev i posten med time til UL!! 12.03.2010 skal vi få se lillegull i magen for første gang! Det er mitt andre barn, men det er så lenge siden første gang at det føles litt som dette er første gang igjen...hehe Gleder meg til å få bekreftet at alt er bra og om terminen min stemmer. Føles bare så lenge å vente, men det har jo gått fort frem til nå også og nå er jeg 13+3 allerede!! Andre som har vært på UL allerede eller som skal snart?
annie_79 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei Jeg skal dagen før deg. Den 11. Gleder meg masse )
solbarn Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal på ultralyd den 19 februar og den 26 februar faktisk. Gleder meg utrolig mye. Håper de finner ut om knerten i magen er en han eller en hun. Veldig spent på det. Er 15+5 nå. Her frem til nå vært på 4 ultralyder. Siste gangen var 11 januar tror jeg. Da var det en liten sprell der inne. Hun/han var ikke rolig i 5 sekunder. Hehe, håper babyen er litt mer rolig senere, så vi ser kjønnet. Gled deg masse. Lykke til.
missgs *OVERTID* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Så moro å høre da Og så heldig du er som har vært til så mange UL, er det noen spesiell grunn til det eller har dere bestilt privat? Gleder meg helt vilt til å se veslegullet og håper på å få se en vilter liten krabat jeg også tihi Spennende spennende!! Masse lykke til, til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå