missgs *OVERTID* Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Har ventet og ventet og ventet og....ventet! Og idag kom det endelig brev i posten med time til UL!! 12.03.2010 skal vi få se lillegull i magen for første gang! Det er mitt andre barn, men det er så lenge siden første gang at det føles litt som dette er første gang igjen...hehe Gleder meg til å få bekreftet at alt er bra og om terminen min stemmer. Føles bare så lenge å vente, men det har jo gått fort frem til nå også og nå er jeg 13+3 allerede!! Andre som har vært på UL allerede eller som skal snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå