Gå til innhold

Endelig fått time til UL :):):):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet og ventet og ventet og....ventet!

Og idag kom det endelig brev i posten med time til UL!!:)

12.03.2010 skal vi få se lillegull i magen for første gang! Det er mitt andre barn, men det er så lenge siden første gang at det føles litt som dette er første gang igjen...hehe :)

Gleder meg til å få bekreftet at alt er bra og om terminen min stemmer.

Føles bare så lenge å vente, men det har jo gått fort frem til nå også og nå er jeg 13+3 allerede!!

 

Andre som har vært på UL allerede eller som skal snart?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...