Gå til innhold

Rare lyster?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som har opplevd rare lyster i tredje semester? Jeg er så sugen på "mur", får lyst til å gå ned i kjelleren eller over til naboblokka å skrape av litt mur...må spise et eller annet hele tiden, for å klare å stå imot...har jo ikke lyst å faktisk få i meg mur!

Er det noe form for vitaminer/mineraler som kroppen min mangler muligens, som den nå prøver å si ifra om...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kalk/kalsium kanskje??? Jeg har hørt om slike lyster under graviditeten før... Om kjellere og mur... Selv synes jeg bensin lukter utrolig godt for tiden, sammen med maling. Ja, mange dufter kanskje, som rene gulv med ajax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bensin lukter faktisk veldig godt også! Og sitron-zalo pluss oppvaskmaskinpulver...godt at graviditeten ikke er lengre enn ni mnd:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker lukten av våte nyvaskede klær. Kan stå å lukte på de i evigheter. Har alltid likt den lukten men har blitt mye verre de siste mnd. Men har hørt om mange rare lyster så er nok ikke uvanlig noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre vi er flere som er litt sprø for tiden.... eg har en tusj eg er helt gal etter å lukte på..og en is gele som eg bruker på beina... mannen min sier eg ser nesten ut som en sniffer når eg holder på med luktingen min.... men eg klare nok ikkje den lukten når ungen er komt ut... Var sånn sist og. då luktet eg på skyllemiddel og plasterfjerner.... Jaja vi tåler litt galskap for disse fantastiske vidunderene som kommer til verden ganske snart..... jippi 38 dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...