Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært ekstremt kvalm værst fra uke 8-11, snart 12 nå men fortsatt kvalm. Var hos akumpuktør og det er ingen tvil om at det hadde effekt på meg! Jeg hadde aldri prøvd det før. Men for min del ble det slitsomt å reise dit flere ganger i uken, og det ble dyrt! Men det stoppet det voldsomme oppkastet. Kan anfefales. (dette var i oslo)

Skrevet

Jeg har vært ekstremt kvalm værst fra uke 8-11, snart 12 nå men fortsatt kvalm. Var hos akumpuktør og det er ingen tvil om at det hadde effekt på meg! Jeg hadde aldri prøvd det før. Men for min del ble det slitsomt å reise dit flere ganger i uken, og det ble dyrt! Men det stoppet det voldsomme oppkastet. Kan anfefales. (dette var i oslo)

Skrevet

Jeg har vært ekstremt kvalm værst fra uke 8-11, snart 12 nå men fortsatt kvalm. Var hos akumpuktør og det er ingen tvil om at det hadde effekt på meg! Jeg hadde aldri prøvd det før. Men for min del ble det slitsomt å reise dit flere ganger i uken, og det ble dyrt! Men det stoppet det voldsomme oppkastet. Kan anbefales. (dette var i oslo)

Skrevet

Hei,

Jeg har gått til akupungtør mange ganger for forskjellige ting og syns det har fungert bra for meg:)

Første gang jeg gikk var på slutten av forrige svangerskap hvor jeg gikk til modningsakkupungtur og gikk bare 6 dager over termin...tror akkupungtur hjalp meg til å ikke gå alt for lenge over termin.

så gikk jeg for å få orden på syklusen min og fikk mensen 2 dager etterpå:)

etter det gikk jeg fast en periode for å øke fruktbarheten :)

Men hva ønsker du anbefalinger på da?

Skrevet

hjelper det på hodepine og stiv nakke også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...