Gå til innhold

Kommer jammen ikke over han der Tor med hammeren jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha,har ledd av den videoen i hele dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at linken min kunne glede! Men seriøst, du kan jo gjøre et varp der da?! :D

Gjest sug lut
Skrevet

Den bør sendes til alle man kjenner. Og om en av dem biter på så må man revurdere hvem denne personen egentlig er...

Skrevet

Ja jeg har sendt den rundt,og posta den på facebook ;)

Og jeg skal se den videoen mangen ganger til haha!

*LER*

Gjest sug lut
Skrevet

Nå så jeg den igjen og den er nesten litt søt, han er jo helt ærlig om ikke annet, jeg må jo si at det garantert finnes verre. Han opplyser tross alt om straffehåndtaka.

Skrevet

jeg har til og med fått den linken på fb fra folk i klassen. så jeg tror han får den oppmerksomheten han ønsker.

sønnen min forsvant - han skulle apselutt sove hos bestefar. når er det baylis og alenetid :D

rart hvor deilig det er og være alenehjemme uten en som sover i sengen sin. hvorfor er det en forskjell?

Gjest sug lut
Skrevet

Eller altså, potensielt ærligere enn de fleste. Vil du ha sleaze, så svarer du til Tor, hehe.

Skrevet

Det jeg lurer på er hvor mangen menn som har sett denne,og så gått til anskaffelse av de håndtaka ;) Haha :P

Skrevet

For noen jur på hu der!

Skrevet

haha.. jeg vurderte litt om jeg skulle skaffe meg de selv :D:P

Skrevet

Åjasså du ;) Kanskje jeg og skal da hahaha :P

Skrevet

Optimistisk å tro at hennes utvalgte ikke kommer til å se på puppene hennes, vil jeg påstå! JEG så på dem nesten hele tiden, og jeg er maks. hetro! :)

Skrevet

haha.. det kan jo hende at de tar oss til nye høyder :D

Skrevet

hehe.. ja men hun hadde et godt poeng. nemlig at menn med gitar er uhot. det skal hun få kredit for :)

Skrevet

Bør jammen ta oss til nye høyder iallefall,ellers så blir jeg veldig veldig skuffet ;)

Skrevet

haha.. om du kommer å sier at du har vondt i hodet en dag så kommer jeg til å le meg igjel!

Skrevet

HAHAHAHAHA! Herlig,da skal jeg aldri klage på hodepine på Dib ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...