lklk Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Har sett et hvitt laminatgulv på Ikea som ser litt blankt ut. Vet ikke om jeg våger å legge det, eller om det er så upraktisk at jeg bør styre unna. Har noen hvitt gulv?
It's all about me Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Har akkurat det gulvet på soverommet. Jeg elsker det, mannen som mener at alt synes på det liker det ikke. Ja hybelkaniner synes godt, men alt annet synes ikke noe mer enn på andre gulv. Finishen har holdt seg bra og det er det billigste gulvet vi har men også det som har minst skader. Kunne gjerne lagt det i flere rom.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Hybelkaniner dukker opp mer enn normalt...og de har IKKE betalt husleia!! Men ellers veldig fint : )
lklk Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 Har planer om å legge det på kjøkkenet, og det er det gulvet jeg vasker mest i huset, det blir lett litt smuler og flekker, men ikke så mange hybelkaniner. I tillegg har vi en grei støvsuger som står plassert der. Tenkte det kunne vært litt stilig til hvit innredning med en varmt farget benkeplate i tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå