MineNydeligeBarn Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Vet at det er blitt skrevet før, men finner det ikke igjen. datteren vårs fikk ds med mario bros til jul. Når hun spør om å få spille,så mener hun at jeg eller pappaen skal spille, og hun skal se på og kommentere. Å jeg har klart verden 1,2,3,5,6,8. Men forstår ikke hvorfor ikke verden 4 og 7 kan komme frem. Hva gjør jeg galt! Regner med at det er noen mario-fan som kan hjelpe meg litt:) Tusen takk!!
Zitro Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 det irriterer vettet av meg også!!! Men jeg hørte noen engang om at man må først ta alle dem store gullmyntene på absolutt alle brett også ta aller siste kjempen 3 ganger... da vil dem komme fra.... om det er sant aner je ikke pga jeg finner jo ikke alle gullmyntene!!!! Grrr...
Sistah*G07*J09* Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 http://guides.ign.com/guides/682879/page_3.html
MineNydeligeBarn Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 ett par av gullmyntene er jo altfor høyt oppe. forstår ingenting, merker at jeg blir en smule irritert ja:)
Marsmammaen:) Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Sitter og spiller Super Marip nå jeg For å komme til verden 4 og 7 må du ta kjempen på verden 2 og 5 som MINI mario:) Ellers så finnes det en fiiin jukseside på nett www.supercheats.com
Gjest Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 du må banke dragen på brett 2 og 5 mens du er BITTElillemario...hoppe på'n tre ganger mens du i svevet trykker ned-tasten
Lollinondodda Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Å,det har jeg lurt på også ja,irritert meg grønn over at de verdenene ikke kommer.. Takk Sistah,når vet jeg hva jeg skal ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå