Gå til innhold

Hva irriterer dere mest med sambo/mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal når han ikke skyller kjøkkenkluten og henger den opp til tørk etter bruk!

Og når han ikke legger ned doringen og dolokket. Dette mest pga lille-flisa som synes det er stas å putte hendene oppi om hun får mulighet...

Ellers kan jeg bli hissig om jeg ikke får sove pga snorking hele natta også...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han blir sabla usaklig når vi diskuterer, fordi han ser at han ikke kommer noen vei (selvfølgelig fordi jeg alltid har rett! Hehe!).

Skrevet

Han har en greie med å henge opp en kort ledning til ipoden sin på en bilderamme. Jeg legger den på hylla over bildet, han henger den tilbake på ramma.. han sier han bare MÅ ha den hengende der. Blir nok en evig krig det her tror jeg, ingen av oss gir seg ;)

Skrevet

At han er så forferdelig rotete!

Skrevet

I dag: Hullet i sokken hans! =P Hehe.

Også det at han aldri kan spørre om hjelp, før det er for sent=P

(Eksempel: ba han sende julegave til mormoren HANS før fristen, dagen ETTER fristen lå det en lapp på kjøkkenbordet med en innpakket gave der det sto "Kan du sende dette til mormor for meg? Og adressen)

Jada kjære, det kan jeg, og det hadde jeg kunnet om du spurte meg 1. desember også =P

Liker å gjøre ting i god tid!

Ellers, han er blind for rot og støv.... Mens jeg har støv på hjernen...

Skrevet

At han har:

* kort lunte

* er rotete

* ikke gjør husarbeid

* er dårlig til å holde orden på økonomien så han får masse purringer å jeg må bruke mine sparepenger på han.

sikkert mer, men elsker han fordi:O)

Skrevet

At han begynner å snorke/blafre med leppene ca tjue sekunder etter at hodet treffer puta.

Og at han ikke evner å legge ting i skittentøyskurven.

Skrevet

Uten tvil når han skal lage mat. Hele leiligheten oser stekelukt når han har stekt og det er en lukt jeg er så fölsom mot. Det stinker!

Også blir jeg helt, helt gal når han er uforsiktig med kjött. Feks slenger kylling rundt på hele benken når han skal skjäre den opp (istedetfor å holde den på fjöla) + at han sjelden törker etter seg. Jeg kommer alltid og sanerer hele benken etter han. Gaahh..

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i en del her ;)

Men aller mest at han ikke setter inn bremykten min etter bruk! Da blir det så vond smak på den...

og at han blir usaklig når vi diskuterer.. veldig usaklig.... hehe

+ MYE mer..... :D

Skrevet

At han:

- ikke legger tilbake ting han bruker, f.eks tannkrem, kopper, ketchupen som står igjen på bordet etter middagen, skrujern osv. Det SKAL jo IKKE stå der?!

- ikke ser å gjøre husarbeid...og når han ser det orker han ikke gjøre noe med det.

- ikke spør meg om hjelp når det er noe, og ødelegger det fordi han måtte bære/holde det alene (spesielt under oppussingen)

- ANTAR eller TROR at jeg mener sånn og sånn...noe jeg selvfølgelig ikke gjør. Hva med å spørre?

- blir usaklig når vi diskuterer

- blir sur når jeg kommenterer noe for n'te gang som han skulle ha gjort...hater jo å måtte mase på han

- utsetter ting til siste liten, eller glemmer det

-aldri noterer avtaler som vi har på privaten, men noterer ALT på jobb....går det an?!

hmmm...ser lista kan bli laaang.

Men er nå glad i han da....innimellom iallefall *knis*

Gjest irismor
Skrevet

Dårlig hørsel.

Hadde han enda hørt etter første gangen jeg sa noe så hadde vi sluppet mye frustrasjon.

Skrevet

Hehe, ser det er mange som sliter med rotete menn ;)

Jeg har heldigvis(?) en samboer som er perfeksjonist og har støv på hjernen.

Men over til ting som irriterer meg:

-At han snur ryggen til meg i senga hvis vi diskuterer noe og er uenige.

Forferdelig barnslig, og jeg må bare le og klarer ikke ta han seriøst da.

-At han hele tiden spør meg om jeg syns han har blitt tjukk. Noe han overhodet ikke er, fyren trener jo hver dag og har jo "vaskebrett".

Skrevet

Jeg irriterer meg grønn av at han setter tomme ting i skapet eller kjøleskapet fordi det er lettere enn å brette det og kaste det i søpla!!

Han er så utrolig sta og må ha rett på alt vi diskuterer. Til og med når vi har måttet slå opp i leksikon, så påstår han at det står feil der. Er det mulig? Da må jeg bare le.

Og selvfølgelig det evige rotesyndromet. Og det at han ikke har evnen til å se rot.

Skrevet

jeg og BellaSuz (tilgi meg om nicket ble feil...!!!) er gift med samme mann. utenom at min meget sjeldent blir usaklig da...den spares jeg for. og heldigvis for det, for det er nok av andre ting! hihi

han setter også oss tre laaaaangt etter jobben, føles det som - han husker hver minste jobbrelaterte ting, men greier aldri å følge med på familiens saker!!! argh! han går aldri et kvarter for tidlig fra jobb, alltid et kvarter for sent (i forhold til det han har forespeilet oss)...jeg har sagt at jeg ser han for meg, ser på klokken og tenker "hvor mye mer kan jeg tøye det før hun blir forbanna?" svar: IKKE lenge, men han gjør det likevel!

og han har vel ikke ryddet en dritt siden vi giftet oss...det er visst MIN jobb det. jaja. har aldri sett en voksen mann før, som ikke klarer å legge NOENTING på plass?!?! alt ligger der det faller etter han har brukt det, fra klær til pålegg til verktøy...ja alt han har vært borti. sukk.

det er de to som står øverst på listen, den er nok endel lengre - kremt -

men som dere andre sier: jeg elsker ham fordet!!! han er tålmodig, snill, raus, kjærlig, sexy og deilig og kul... :) langhårete harleymenner tror vel at de har lov til å være litt slappe på husarbeidsfronten. men han kan vente seg når jeg begynner i jobb igjen altså...!

Skrevet

det er en del..:)

- han bli fort sur

-legger skittetøyet oppå skittentøyskurven, istedet for å ta opp lokket å legge det nedi

-aldri gjør husarbeid, men klager om f.eks det er rotete i kjøleskapet å hvorfor ikke jeg rydder der.. han kan da for satan jøre det sjæl:D

-ikke så veldog tolmodig når snuppa griner..

-er en dust i fylla

-lar feks melk å sånt stå fram når han går å legger seg

sikkert mere også men:P

Skrevet

Livet er for kort til å irritere seg over småting!

Du er din egen lykkes smed - gjør noe med det!

OG nei, jeg gidder ikke å skrive ned alt som er galt med mannen min fordi jeg elsker han for den han er og ikke alle "feilene" ved han.....

Skrevet

Jeg signerer denne :-)

Skrevet

At han ikke er her med meg. Fredagskveld bruker han å lage pizza til oss to og så ser vi på TV sammen. Men han kommer ikke hjem fra jobb før i morgen:(

Skrevet

Hehe, ja - godt vi ikke er HELT alene ;-)

Livet er for kort til å irritere seg over alt mulig - bedre å fokusere på det positive og nyte livet, kjæresten og barnet/barna :-D

Riktig god helg til deg og dine fra meg :-)

Skrevet

Anfall av morbid humor her.. Det mest irriterende må være den fullstendige mangelen på hjelp ;)

Skrevet

Hehehe... Jeg ser at jeg egentlig ikke har noe særlig å klage på p ådenne fronten...

Han er flink til å rydde, og blir ikke gal selv om jeg har støv på hjernen og er et petimeter til tider.

Han hjelper til og bidrar, og forventer på ingen måte at jeg skal gjøre noe mer enn ham i huset eller med ungene.

Det som irriterer meg mest er faktisk at han "gir seg" hver gang vi diskuterer, slik at jeg går fra enhver diskusjon og føler at jeg har overkjørt ham, fordi jeg "fikk viljen min" igjen.

Og jeg ønsker ikke å overkjøre ham!

Hehehe... Det er store saker der og da, men det er kanskje ikke så ille, egentlig... ;)

*huff*

Nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet over all kjeftingen min...

Skrevet

At han kjenner meg så godt at han alltid klarer å "ta meg" på rette måten; får meg til å le når jeg egentlig hadde tenkt til å være sur (make a point, liksom), får meg til å se meg selv når jeg åpenbart er urimelig (jeg VIL være urimelig innimellom) etc, etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...