Gå til innhold

Da er vi klar for runde tre:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har startet med prøving på nr tre denne mnd, og jeg kjenner at jeg er såå spent. Trodde jeg skulle ta det litt mer rolig denne gangen, men kjenner at det er akkurat like spennede nå som de to forrige gangene. Om ikke mer....

Så nå får vi håpe det ikke tar alt for lang tid før spiren sitter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Så moro... lykke lykke til...

 

sender deg masse babystøv :-))

Skrevet

Lykke til med prøvingen!!

Selv er jeg 7 uker på vei med nr 3.. har to gutter fra før=)

Du da? hvor gamle er dine? =)

Skrevet

:)

 

Har også to gutter fra før og er ca 7 uker på vei med nr tre:)

 

Skummelt, men vi er lykkelige og gleder oss:)

Skrevet

Vi har to jenter på 5 og 1,5 år:)

Hadde jo vært lit gøy med en gutt, men vi tar imot det som kommer med glede:)

Skrevet

Så moro! Her er vi også på runde tre, har en jente og en gutt fra før. Er like spennende tredje gangen synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...