Gå til innhold

Uke 32; flere som har småtroll i seteleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner stressnivået øker når jeg fant ut at frøkna ligger i seteleie hos legen idag... Flere i samme situasjon? Har jo fortsatt tid å snu seg på, og det håper jeg ho gjør! Er andregangsfødende, og har ikket gruet meg ikke spesielt til fødselen.. Gleder meg heller! Men Det eneste jeg har håpet å få slippe er setefødsel.. blæææ.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia du:)

Skjønner du er litt bekymra. Jeg har saumfart det som er av informasjon om seteleie og alternativer....Helt til jeg var på kontroll for et par uker siden:)

Ikke bekymre deg for seteleie ennå:) Min lille lå i seteleie helt til uke 37. Er også andregangs her:)

Men det finnes jo litt "triks" å utføre;) Stå på alle fire når lille rører på seg, krype rundt:)

Lykke til:)

Skrevet

Kjenner til bekymringene dine. Er selv i uke 33 med lille-baby i seteleie. Krysser alt av fingrer og tær for at han vil snu seg av egen maskin :) Fikk premature rier i uke 32, som de heldigvis klarte å stoppe. Men ble da litt stresset med tanke på at han ikke har snudd seg enda :S Så vi får bare satse på at både din lille jente og min lille gutt snur seg selv :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...