itsjustme Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hei Da er min første tur til CFC unnagjort. Alt så bra ut så nå er det bare å krysse fingrene og vente:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Fingrene er krysset:) Og om en 14 dagers tid er det min første tur. Grugleder meg.
itsjustme Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Takk:-) Aner ikke hvordan jeg skal holde ut i to uker før jeg får testet:-) Lykke til, til dere også!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Lykke til da! Jeg var der 29Jan, har IKM på Fredag da... Bare to dager til. Mitt 2.forsøk. Bloggen min er www.experience4me.blogg.no
itsjustme Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2010 Takk!! Lykke til, til deg også:-) Skal krysse fingrene for deg!!
veivalg Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Hei itsjustme, Jeg hadde min første tur til CFC den 6 og veeeeenter til jeg kan teste. Prøver ikke å tenke så mye på det, men hvor lett er det å la være ;-)) Krysser fingre og prøver å holde ut i ventetiden :-)
itsjustme Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2010 Så gøy, da var vi der bare med to dagers mellomrom:-) Tenk om vi er så heldige at vi får termin med to dagers mellomrom også;-) Hold meg oppdattert på hvordan det går med deg, dette blir spennende! Krysser fingrene for deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå