MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Ville bare informere om en liten ting... Jeg begynte å slite med bekkenet tidlig i svangerskapet... men har prøvd, så godt det lot seg gjøre å jobbe frem til uke 34... Blei da 100% sykemeldt pga legen sa jeg hadde bekkenløsning... Har vært hos fysioterapaut og prøvd å bevege meg mest mulig som legen sa, men ingenting hjalp... De siste ukene har jeg bare blitt verre og verre... å det har så å si blitt umulig å sove... pga ryggen verker noe sykt... Fant ut nå i uke 37 at jeg ikke orket mer (var redd for å havne i rullestol ja), å bestemte meg for å ta kontakt med en kiropraktor som driver med akupunktur, å tenkte kanskje dette kunne hjelpe... da jeg kom dit, sa han bare... oi, her har det jo virkelig låst seg helt i bekkenet ditt... Å en, to -tre KNAS, så var jaggu hele bekkenet på plass igjen:))) Dette har jeg da gått med siden uke 20 ca... å dette har påvirket ryggen så mye, at det har blitt uutholdelig... så dere som sliter med bekken, prøv å dra innom forskjellige kyndige før dere gir opp... Var så fortvila, siden både lege og fysio, bare sa at jeg desverre bare måtte regne med å gå sånn.. Dro til kiropraktor på egen initiativ.. sliter fortsatt med rygg.. men klarer å ta på meg klær igjen, og reise meg fra sofaen uten at bekkenet stopper meg:) akupunktur skal jeg fortsette med til musklene i ryggen blir bedre... TJOHO
Anabelle2010 har født! Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Det høres ut som du har bekken-LÅSING i tillegg til bekkenløsning. og med låsing i bekken eller rygg er en kiropraktor perfekt! Jeg har også hørt mye bra om akupunktur, men har ikke fått prøvd det selv enda. Noen vil merke en forbedring av bekkenplagene på slutten når babyen legger seg godt ned i bekkenet, fordi det da vil stabilisere og støtte bekkenet og gi mindre glidninger.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Ja, men er virkelig ikke lett å forstå at det er det man har, når både lege og fysioterapaut sier det ikke er noe å gjøre med... jeg er oxo operert for skoliose, så har stivet av så å si hele ryggen med stenger og skruer... så trodde liksom ikke en kiropraktor kunne gjøre så mye... men er sååå glad nå, at det faktisk var noe galt... følte liksom at lege og fysio ikke trodde meg... gutten ligger festet nedi bekkenet, men har ikke merket så stor forskjell på bekkenet før nå når det er knekt på plass... Jeg kan bare si angående akupunktur at det ihvertfall merkes... jeg er drit støl og ille i ryggen i dag... men må jo bli verre før det blir bedre... så NOE har jo da skjedd... er en merkelig følelse når han pirker borti nervene.. man merker skikkelig at det er godt for noe... å man kjenner seg godt "brukt"... så tror nok dette kan hjelpe ja... verdt å prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå