MOsl Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hahahaha.. utrolig bra! De må tydeligvis ha et stort problem med pysjamaskledte kunder i England. Har foreløpig ikke sett noe til fenomenet i dagligvarebutikkene her til lands. "Tobarnsmor Elaine Carmody (24) var en av de første kundene som ble rammet av forbudet. Hun ble eskortert ut av butikken av en sikkerhetsvakt. - Han sa at det støter folk, men jeg har aldri sett noen som har blitt støtt. Jeg forstår det ikke. Jeg handler stadig i pysjen i andre butikker uten at noen reagerer. Forbudet er latterlig og dumt, sier hun til Telegraph. Carmody mener hennes pysjamas er flott og forteller at det både er bjørner og pingviner på den. - Dette er min fineste pysjamas. Jeg ser stilig ut." http://www.aftenposten.no/jobb/article3501623.ece
bringebærsnipp Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 he he.. faktisk så går undommene rundt i pysjbukser om dagen. kanskje ikke så mye nå (?) men i 2008/2009 i hvertfall. Gjerne med bjørn borg og JP logo på... snasent..;P
MOsl Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Hehehe...ja, det er vel bare SÅÅ 2009 med pysjbukser ... Utrolig festlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå