superspent75gravid Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er supernysgjerrig på kjønnet til barnet mitt, og tenkte jeg for morro skyld skulle prøve den ringtesten. Men jeg er ikke istand til å huske hvordan jeg gjorde det... Mener det var at man skulle knyte ringen i et hårstrå som man skulle holde over magen. Så skulle ringen pendle eller gå i ring alt etter hvilket kjønn det ble. Husker ikke hva som var hva:)) Kjempe fint om noen kunne hjelpe meg med dette??;P
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Heisann:) Det er sikkert flere måter og ta denne testen på.. Men jeg kjenner ei som er healer som ba meg om å: Ta et hårstrå gjennom ringen, hold den over håndleddet og spør først om hva som er ja og etter ringen har vist det så spør hva som er nei... til meg ble nei når den for i rundt, å ja så for den bare frem og tilbake.. så spurte jeg om det ble gutt,da gikk den irundt,altså nei.. og ja på jente... så bli spennende å se på ul=)
superspent75gravid Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 ok, det hørtes veldig greit ut:)) Tusen takk for hjelpen:)) Skal prøve etterpå, og ja, det blir spennende på ul for å se om det stemmer;)) Jeg skal ikke dit før 16 feb, og det føles ut som en hel evighet til!!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 nå har e tatt ring testen, og for meg blir det jente!! Samme som de sa på ultrlyd allerede i uke 12, og da blir det jo ekstra spennende å se på sykehuset om fire uker til hva som skjuler seg i magen min:) Men har enda følelsen som e har hatt hele tiden om at det blir ei jente... Litt gøy med sånn "overtrosiske" sysler og da
Ennai Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Jeg prøvde meg på denne testen nå Svaret ja var i sirkel og svaret nei gikk frem og tilbake. Lille meg spurte flere ganger Først gutt:frem og tilbake. Jente:sirkel. Gutt:frem og tilbake. gutt:frem og tilbake. Jente:sirkel. Snodig.. Alt jeg har sett og prøvd har sakt jente foruten ei venninde av meg, som har skikkelig guttefølelse.. Blir spennende på UL 11 mars og se om det stemmer ^^,
nr 2! <3 Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 dette blir spennende skal på ul om 4 dager! ifølge denne test så blir d gutt! har jente fra før så hadde vert kjekt d!!
superspent75gravid Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2010 hmmmm, hva er det for feil med meg!!! Jeg får ikke den j... ringen til å hverken pendle eller gå i sirkel!!! Typisk, også jeg som var så nysgjerrig;)) Da får jeg vel bare tvinne tommeltotter frem til ul min 16 feb da;))
T#3 Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Uhh... Freaky! Prøvde ringtesten over håndleddet nå, og fikk ja på gutt. Skal prøve igjen etterpå og se om "den" sier det samme da. Gøy:)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Hmm det var rart.. har du prøvd flere ganger? vet det ikke bestandig helt går, men aner ikke hvorfor heh... Men rart at vi får så forskjellige svar på hva som er gutt å hva som er jente, kanskje den lurer meg for at jeg ikke skal vite det hehe Men må få høre om du får det til da=) skal på ul 15 februar jeg og, mn føles ut som at det er så leeenge til.
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Hmmmm.... det var veldig rart! Da vi var på ordinær ultralyd sa jordmor først at hun ikke kunne se kjønn ordentlig. Så snudde spiren på seg, og da sa hun: "Nå er jeg helt SIKKER, dette er en gutt" Hun prøvde å vise oss også, men jeg skjønte det ikke helt! Prøvde meg på ringtesten nå, og den sa nei til gutt og ja til jente! Spm. blir da om jeg kanskje gjorde det feil, ring testen fungerer ikke på meg eller om jordmor rett og slett tok feil.... ???? Jeg får prøve igjen i kveld! :-)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 hvordan gikk ringen hos deg da? de fleste sier at sirkel er jente og frem og tilbake er gutt, men ble motsatt hos meg etter det hun healeren sa jeg skulle gjøre... Såå vet ikke jeg, men du kan jo prøve ikveld å se om den fortsatt sier det samme=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå