Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hei:-) Leste innlegget ditt om legging og grøt...vi begynte med grøt for lillegutt da han var ca 4 1/2 mnd for at han skulle sove lenger om gangen på nattan..men neida.Høres veldig likt ut som du skriver, ca annenhver time våkner han for mat. Men her om dagen prøvde jeg og bare gi han sutten etter de to timene, og da sovna han jammen igjen, og sov to nye timer:-) Da går det hvertfall 4 timer mellom hver gang man må sette seg opp i ti minutter, og kanskje det etterhvert ikke er så "moro" å våkne når det ikke er noe pupp likevel:-) Lykke til med søvn:-)
Dikigoros_Høygravid Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Ja tusen takk, her må noe må gjøres;-) Jeg kommer til å prøve det - i natt var det 5 ganger! Men jeg var på helsestasjonen og veide i dag, og han var gått ned 50gram. Han er jo ikke akkurat kjukk fra før så jeg fikk beskjed om å øke innføringen av mat. Han er jo 70cm og 7kilo. Så nå har vi kjøpt grøt fra småfolk for å få opp kaloriene på han. Har er veldig aktiv på matta så det hadde nok ikke holdt med bare mm til han var 6 mnd. Stakkar, det er jo klart han våkner når han er sulten - men som helsesøster sa- så får de også noen "rutiner" på å våkne hvis det foregår over lang tid. Jaja, nå sitter pappan og mater han - sutten er klar med en koseklut festet - og a mor håper på en god natts søvn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå