Gå til innhold

Haugesund ?

minitromsø <3 Odinn <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) noen andre her som har termin i juli, og som ska føde på Haugesund Sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Jeg har termin i begynnelsen av august, men d kan vær de starter fødselen i juli. Så her blir det Haugesund sjukehus. Hvor langt er du på vei? Jeg er 13+4.

Skrevet

Hei hei. Jeg har termin i begynnelsen av august, men d kan vær de starter fødselen i juli. Så her blir det Haugesund sjukehus. Hvor langt er du på vei? Jeg er 13+4.

Skrevet

hei :) jeg har termin 28 juni,så det kan jo godt hende det blir i juli da :) og skal føde på haugesund sykehus. er 20 uker i morgen :) halveis!!! :)

Skrevet

hei :) jeg har termin 28 juni,så det kan jo godt hende at jeg får i juli :) og skal føde i haugesund :) er 20 uker i morgen... halveis :)!!

Skrevet

Har termin i begynnelsen av august og skal føde på Haugesund Sykehus :)

Skrevet

:D er ca 20 uker på søndag :) har noen av dere født på hgsd sykehus før ?

opplevelse ?

sjøl fekk eg ein gutt for snart 6 år siden, å likte kje legene eg fekk.

va 16 år når eg fekk han. ingen av legene snakket te meg, bare rundt meg.. redd for samme opplevelse denna gong... :\

Skrevet

har ikke barn fra før nei.. håper de er snille med oss :) man hører jo skrekkhistorier,men mine venninner har hatt flinke og hygglige folk rundt seg. men det jeg har tenkt på er jo at jeg får om sommeren, da må vi vel rekne med sommervikarer??? :( ikke det at det trenger å være negativt da men kjekt å ha kjente folk på jobb...

Skrevet

ja.. fikk nr 1 også i juli, å da fikk eg vikarer.. skulle helst ønske eg hadde hatt jordmora som eg hadde gjennom hele sv.satse på at eg får ei kjekke ei denna gongen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...