Gå til innhold

hjelp meg.... *ang gave...*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trillepiken vår ble 13 år på mandag, men jeg aner ikke hva jeg skal finne på i gave til en 13 åring... (som for øvrig er veldig moden/voksen for sin alder...)

 

Noen tips på hva som er IN i denne alderen?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt å bruke mye?:)

 

Hva med en ipod ? Eller mp3 av noe slag?

Får de fra 300 kr og oppover :)

Skrevet

nei, ikke så mye. max 200... hun er i utgangspunktet noe overbetaLT SER DU...

Skrevet

gavekort på klesbutikk i byen?

 

Skrevet

Har tenkt på det, men hadde lyst og gjøre det mer personlig.... men vet ikke jeg... er kansje bare tull å tenke slik??

Skrevet

Hva med 200 kr ekstra neste gang hun passer barnet ditt.

Et stilig smykke

Armbånd

Ring

Øredobber (glitter har mye fine smykker, armbånd, ringer og øredobber)

En tøff veske

Sko

Cd plate

film

kinobiletter til hun og en venninne

 

Skrevet

her kom jo tipsene på løpende bånd... Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...