Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Trillepiken vår ble 13 år på mandag, men jeg aner ikke hva jeg skal finne på i gave til en 13 åring... (som for øvrig er veldig moden/voksen for sin alder...) Noen tips på hva som er IN i denne alderen?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Har du tenkt å bruke mye? Hva med en ipod ? Eller mp3 av noe slag? Får de fra 300 kr og oppover
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 nei, ikke så mye. max 200... hun er i utgangspunktet noe overbetaLT SER DU...
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 gavekort på klesbutikk i byen?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Har tenkt på det, men hadde lyst og gjøre det mer personlig.... men vet ikke jeg... er kansje bare tull å tenke slik??
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Hva med 200 kr ekstra neste gang hun passer barnet ditt. Et stilig smykke Armbånd Ring Øredobber (glitter har mye fine smykker, armbånd, ringer og øredobber) En tøff veske Sko Cd plate film kinobiletter til hun og en venninne
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 her kom jo tipsene på løpende bånd... Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå