emiliesinmamma Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg var hos legen og fikk målt blodtrykket til 90 over 65. Legen sa det var innafor normalen men mot lavt. Jeg blir litt bekymret da, siden jeg aldri tidligere har vært plaget med dette. Men er bare litt svimmel av og til. Så tenker at det da ikke er no krise. Noen andre som har lavt bt? Er det noe vi kan gjøre for å øke trykket? Må legge til at jeg er en liten person, 163 høy og 48 kg, kan det ha noe å si for det lave trykket? Noen som har noen svar, please
marihøna <3 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Har også lavt blodtrykk (100/50), men det er visst ikke farlig Bare utrolig frustrerende og slitsomt... Orker ikke stort, og blir fort svimmel og uvel. Har prøvd å finne "kjerringråd" for å øke trykket, og noe som kan øke det er visst lakris og salt. (De med for høyt blodtrykk må holde seg unna dette, i fare for å øke det enda mer...) Kjøpte lakrisrot-te på helsekost, men syntes ikke de smakte særlig godt, eller, det var jo ikke vondt heller, bare veldig spesielt Dessverre blir det sjeldent jeg tar meg en kopp, så vet ikke hvor mye det funker akkurat...
emiliesinmamma Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Ja leste også om at salt kunne hjelpe. Er veldig gla i salt mat, og spiser mye salt til vanlig. Kansje derfor jeg er litt lav nå, siden min mor hele tiden sier, du må ikke spise så mye salt når du er gravid. Har derfor prøvd å begrense inntaket, når det kansje er nettopp det jeg trenger. Tenker jeg koker meg noen pinnekjøtt biter og koser meg med til kvelds Kansje ikke så ille likevel da )
emiliesinmamma Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 Ja leste også om at salt kunne hjelpe. Er veldig gla i salt mat, og spiser mye salt til vanlig. Kansje derfor jeg er litt lav nå, siden min mor hele tiden sier, du må ikke spise så mye salt når du er gravid. Har derfor prøvd å begrense inntaket, når det kansje er nettopp det jeg trenger. Tenker jeg koker meg noen pinnekjøtt biter og koser meg med til kvelds Kansje ikke så ille likevel da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå