Gå til innhold

Snakker du om sex, prevensjon osv med andre enn mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På generelt grunnlag, ikke sånn "jeg sugte mannen i går"..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker med venninnene mine om ting, ja:)

Skrevet

Ja. Med venninner og kusiner

Skrevet

Egentlig kan jeg vel snakke med de fleste om sex generelt. Mer spesefikt hva jeg gjør er forbeholdt veninner, søster og mor.

Skrevet

Ja, med venner og sånt, men utleverer ikke sexlivet jeg har med mannen.. Altså, jeg kan fint fortelle at vi har gjort det der eller der om det er morsomt, eller morsomme episoder.. :P Men det går en grense.. Forteller ikke noe som jeg ikke hadde likt om han fortalte til sine kamerater..

Skrevet

Ja, med bestevenninna mi- og evt andre nære venner. Kan også snakke om sex sånn helt generelt med andre, men når det gjelder private ting holder det med nære venner.

Inngående detaljer om vårt sexliv holder jeg helt for meg selv. Skulle nå bare mangle, mannen min har da ikke bedt om å bli utlevert til Gud og hvermann.

Skrevet

Kunne aldri snakket om sex med mamma.. såvidt jeg klarer å nevne ordet p-pille for henne, men så er hun veldig privat av seg og snakker ikke om sånt.

Mange som snakker om sånt med moren sin?

Skrevet

ja, jeg kan snakke sex med mamma, hun er en modig dame som våger å snakke om alt, og som fremstår slik at alle kan våge å prate med henne.... Også med min beste veninnes mamma... hun er nesten som en reserve mamma for meg...

men så er jeg veldig åpen for temaet... hva er så farlig med det liksom???

Skrevet

Ja med venninner og svigermor faktisk!! Hun er en veldig åpen dame og man kan snakke med henne om alt mellom himmel og jord!

Skrevet

ja, med venner og min mamma:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...