Gå til innhold

Noen her som har tatt utdanning via NKI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hvordan syntes du det var?

Var det vanskelig å få gjort alt man skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tatt regnskapsskolen, og det eneste det handler om, sånn nesten da ,er selvdisiplin...

ellers er det ikke så vanskelig, du får den hjelpen du trenger,men kan ta litt tid noen ganger pga treg tilbakemld fra lærer.

ellers kan en få god hjelp av andre som holder på med det samme, og det er et forum som en kan få svar og stille spørsmål.

du får også en oversikt over andre elever som tar det samme som deg,og da får du muligheten å få noen samarbeidspartnere....

Skrevet

Takk for svar!

Hvor lang tid har du brukt på regnskapsskolen?

Har du sittet hver dag med det?

Skrevet

Takk for svar!:)

Hvor lang tid har du brukt på regnskapsskolen?

Har du sittet med det hver dag?

Skrevet

det var lagt opp til å bruke 1 år,og det gjorde jeg.

det lønner seg nok å sitte hver dag, men jeg gjorde ikke det.

men når jeg satt med det så satt jeg i noen timer, og ved hver innsendig kunne jeg sitte alt fra 8-12 timer. det var store oppgaver, og vanskelig stoff, men det gikk....

satt mye med bøkene,og ikke bare over nettet.

Skrevet

Jeg har i høst tatt regnskapsskolen og er nå såvidt i gang med lønn og personal :)

Jeg tar denne utdannelsen gjennom attføring og nav, så jeg har sittet litt hver dag (ukedagene). Det har gått veldig fint.

Litt treigt og vanskelig å få hjelp via lærer, men til gjengjeld ett hjelpsomt forum.

Tror det viktigste når man setter i gang med en slik type utdannelse er at man bestemmer seg på forhånd hvor og når man skal studere. Og så deretter faktisk holder dette. Er nok lett å la det gli ut om man ikke er litt strukturert.

Man har 2 år på å fullføre ett ettårig deltidsstudium og kan søke om forlengelse om det skulle være behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...