Blomsterenglene Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har ikke pratet med legen enda, siden jeg ikke ringte i tlf tiden. Så det MÅ jeg gjøre i morgen! Alt det hu i skranken sa er at det var litt utslag på en nyreprøve jeg tok om mandagen. Så da lurer jeg litt, hva kan det komme av? hva kan skje og er det farlig?! Håper på svar=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Det aner jeg ikke, men hvorfor har du tatt det da?
Blomsterenglene Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 Tok det fordi at jeg klødde så fælt på magen. Men de prøvene var fine, så de fant tydeligvis noe annet da..
Blomsterenglene Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2010 Tok det fordi at jeg klødde så fælt på magen. Men de prøvene var fine, så de fant tydeligvis noe annet da..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Hmmm... ikke godt å si, får håpe at det ikke er noe alvorlig da. Kom inn og fortell når du har snakket med legen i morgen.
Blomsterenglene Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2010 Da har jeg ringt legen, og han sa at det var ingenting.. Så da skjønner jeg ikke hvorfor hu dama i skranken sa at at det var utslag på prøvene da... Menmen,.,, Jeg er jo glad for at alt er fint da=)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Så bra at alt er i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå