uma Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Synes det begynner å bli mindre jeg, men det kan jo skyldes at babyen har mindre plass. Er bare litt nyskjerrig på hvor ofte dere kjenner liv.
♥Nemi♥ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har hvertfall ikke erfart at etter uke 32, blir det mindre liv for det er mindre plass.. Nei her har vi en overaktiv karatekid, som har gjort mor både gul og blå. Og det virker virkelig som den har alt for mye plass. Nå er jeg i uke 37+6.. Sove får man heller ikke, for da skal vi turne enda mer!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Kjenner det daglig, men kan gjerne gå et par timer mellom hver romstering
Gjest Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Kjenner det så ofte jeg vil kjenne det Er bare å dulte borti magen så får jeg "svar". Men så er det jo også ett ganske fast mønster i tillegg: når jeg legger meg (enten for å slappe av eller for natta) og ei kort tid etter at jeg har spist eller drukket mye.
Annci<3 Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Uke 35 her. Nå kjenner jeg mye romstrering og får meg et par herlige spark i siden som ikke føles direkte behaglige. Før var det mer sparking, nå er det mer romstrering inni der. Men hadde en periode for en måned eller to siden hvor jeg syntes det var blitt roligere, men var kanskje innbilning. Hvis du føler deg usikker så ta en telefon til lege, jordmor eller føden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå