Gå til innhold

Noen her inne som har prøvd denne "Ringtesten"?


Marcus2006+Jente2010

Anbefalte innlegg

Hva fikk dere?

å hvordan for ringen når den evt sa ja/nei gutt/jente ?=)

Synes dette er litt spennende =) Bare litt over 1 uke til jeg skal på ul og er spent på om dette stemmer=)

 

Ringtest sier jente

Kinesiske fødselskartet sier gutt

en healer sier gutt mens en annen sier jente =)

Er litt morsomt å se dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringtesten sier jente, mens kinesiske fødselskartet på Bim sier gutt, det på babyverden sier jente....

Skal på UL om 3 uker, får se hva de sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringtesten sa jente - gutt - jente. Altså tre barn.

Kinesisk fødselshoroskop sa jente forrige gang og gutt denne gangen.

 

Vi fikk først ei jente, og venter nå ei jente.

Så ringtesten og horoskpet stemte første gang, men ikke andre gang. Men mindre det er en gutt som kommer ut (jordmor var sikker på jente..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan viste ringtesten deg om det ble gutt el jente?

jeg fikk beskjed om å spørre om hva som var nei å hva som var ja først... såå men er sikkert mange måter å spørre på=)

 

Men så morsomt å høre at den har stemt på flere =D

men håper jeg får vite kjønnet den 15 februar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringtesten viste jente mens det kinesiske kartet sier gutt..skal på ul idag så blir spennende og se hvem som har "rett":O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke sikker på hva som er "fasiten" på hvordan ringtesten skal utføres, men ei venninne av meg gjorde den på meg. Hun sa at hvis ringen gikk rundt i sirkel, så var det jente, og hvis den gikk frem og tilbake, var det gutt (eller om det var omvendt, husker ikke helt, det er så lenge siden).

 

Trodde jo egentlig at den stemte på meg denne gangen også, men det gjorde den bare første gang. Tok ringtesten før jeg ble gravid, så kanskje den hadde vist noe annet nå når jeg er gravid? Eller kanskje jeg har mistet en gutt uten å vite det.. Man vet aldri.

Opp til hver enkelt hva man vil tro på. Jeg legger egentlig ikke så mye vekt på hverken ringtest eller den kinesiske, men litt morsomt å se om det stemmer ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant..

tror det mest er tilfeldig :) det kinesiske fødselskartet sa gutt første gang til meg og det samme gjorde ringtesten, så er litt spennende og se om den treffer på igjen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringtesten sa at det ble en gutt, det samme viste det kinesiske fødselskartet. Var på ultralyd i dag og det var ganske klart at det var en gutt! Så det stemmer på meg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh så gøy:)

gikk ringen frem og tilbake hos deg og når den viste gutt el?

lurer på om det er bare jeg som får det til annerledes :P hehe

 

Men gratulerer med gutt=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk!;)

Ja, ringen gikk fram og tilbake. Men hun som gjorde det på meg hadde en følelsen av at det var en gutt FØR hun gjorde testen. Så vet ikke om det er litt psykologisk at du uten å mene det "svinger" ringen slik du vil! hehhe.. Men det stemte jo i alle fall!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, kanskje jeg skal få sambo til å gjøre det på meg elns :P hehe...

 

Føles ut som en evighet til den 15 Februar :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Kinesisk fødselskart viser jente. Ringtesten viste jente og jordmor sa hun trodde det er jente... Så det blir spennende å se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringtesten vil ikkje svare mæ.. står bare i ro den ringen. det kinesiske f.kartet viser gutt, og har had kraftig jentefølelse.. men no som UL e rett rundt hjørnet.. bynne æ å tvile på megefølelsen. kainskje førdi vi har en gutt fra før.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde litt blanede følelser på hva det ble jeg og... Har en gutt fra før..

Men etter ul den 15 & 17 Februar så viste det seg at Ringtesten stemte på meg og det kinesiske fødselskartet var feil, for vi venter Jente =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...