vagabond Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hadde blødninger for en uke siden og har siden hatt litt rødbrun utflod.... Noen som vet om jeg bør bekymre meg? Har aldri hatt noe lignende i tidligere svangerskap
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Har du tidligere vært på ul eller fått registrert hjertelyden etter 12 uke? Hvis du har det er det nok ingenting å bekymre deg for. Men hvis du ikke har det ville jeg fått meg en time til legen så fort som mulig. Krysser fingre for at alt er bra med deg. lykke til.
vagabond Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Var på UL lørdag. Alt så bra ut med småen
vvv85 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 jeg hadde det fra jeg var 3 mnd og helt til dattra mi kom ut.. de mente det var urinveisinfeksjon men jeg hadde ikke vondt.. fikk ikke lov å gjøre noen ting måtte bare ligge.. ta kontakt med legen din!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 ÅÅÅ nå ble jeg letta!!! Hadde slikt rødbrunt når jeg hadde ma i uke 14, men da hadde fosteret vært død i 2 uker. Hører det er maaange som blør litt nå, merker selv hvor lett jeg blør i tennene f.eks når jeg bruker tanntråd. Det er veeeldig blodrikt i kroppen nå. Alt er nok i skjønneste orden, men ta en tlf til legen din bare for ¨finne ut hvor blodet kommer fra. Klem.
trultemor og nurket Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har også det, og det viste seg å være morkaka som lå litt foran åpningen, så fargen på utfloden kom fra den. Det hadde de sikkert sett når du var på ul. Jeg må ned igjen for å sjekke om den trekker seg opp. Men fikk ikke lov til å ha sex da, siden det kunne irritere morkaka mer. Alle slimhinner er jo nå så sjøre at det skal igenting til før man blør litt. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå